تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطیبی: صد در صد آماده بازی با استقلال هستیم

خبرگزاری فارس: رسول خطیبی در مورد بازی فردا مقابل تیم استقلال تهران گفت: ما در بحث بدنسازی تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و از نظر بدنی در سطح بالایی هستیم. آماده بازی مقابل استقلال هستیم، امیدواریم در این بازی با توجه به اینکه در تبریز بازی می‌کنیم و میزبانیم نتیجه خوبی بگیریم. بازیکنان تیم از لحاظ روحی شرایط خوب و انگیزه بالایی دارند. از لحاظ بدنی نیز آمادگی لازم را دارند،‌مشکل خاصی نداریم و صد در صد آماده این بازی هستیم.

خطیبی در مورد وضعیت بازیکنان ماشین‌سازی و مصدومان این تیم گفت: ما به جز مسیح زاهدی بازیکن مصدوم دیگری نداریم و از این بابت مشکلی خاصی نیست. زاهدی در تراکتورسازی دچار مصدومیت کوچکی از ناحیه زانو شده و احتمال اینکه او در بازی فردا 10 تا 15 دقیقه بازی کند وجود دارد اما از برای هفته دوم صد در صد آماده خواهد بود.

سرمربی ماشین‌سازی تبریز در مورد جدایی خالد شفیعی از جمع سبزپوشان تبریزی گفت: خالد از نظر بدنی مشکلی نداشت اما به هر حال بحث‌هایی مطرح بود که مربوط به باشگاه است. ظاهرا خالد شفیعی و باشگاه به توافق نرسیدند، او دو روز است دیگر در جمع ما حضور ندارد و دیگر همراه ما نیست.

وی در مورد جدایی یوسف سیدی گفت: یوسف سیدی مصدومیت داشت و به نظر من تا 10 روز دیگر آماده می‌شد اما مسئله او نیز به باشگاه مربوط می‌شود و ظاهرا سیدی هم با باشگاه به توافق نرسیده است و من در جریان جدایی او نیستم.

خطیبی در مورد صدور کارت بازی بازیکنان ماشین سازی گفت: به امید خدا کارت بازی همه امروز صادر می‌شود و بازیکنان ما مشکلی برای حضور در بازی اول مقابل استقلال نخواهند داشت.

وی در مورد اینکه آیا مدافع برزیلی این تیم هم مقابل استقلال به میدان می‌رود، گفت: ما تنها ادواردو را به عنوان بازیکن خارجی در اختیار داریم و او دفاع آخر ماست. فکر نمی‌کنم مشکلی برای صدور مجوز او وجود داشته باشد و انشاالله مقابل استقلال بازی خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطیبی: صد در صد آماده بازی با استقلال هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..