تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان مهلت ثبت نام مهارت‌آموزان برای آزمون جامع

پایان مهلت ثبت نام مهارت‌آموزان برای آزمون جامعبه گزارش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت آموزش و پرورش؛ رضا کچوئیان، سرپرست نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: مهلت مقرر برای ثبت نام مهارت آموزان در آزمون جامع شهریور امسال پایان یافته است. از تعداد کل مهارت آموزان واجد شرایط برای شرکت در بخش مولفه کتبی آزمون جامع ۱۵ هزار و ۵۲۸ نفر موفق به ثبت نام در سامانه هدف شده اند.

او در ادامه افزود: شرایط و شرح وظایف عوامل اجرایی به مراکز برگزار کننده آزمون جامع در استان‌ها آماده سازی و دستورالعمل اجرایی آزمون توام با درج همه ضوابط ارسال شده است.

کچوئیان در ادامه گفت: آزمون جامع به عنوان شاخص مهم ارزیابی مهارت آموز و اعتبار سازمان است و اختیاری بودن انتخاب محل آزمون به هنگام ثبت نام، از جمله امتیازات در نظر گرفته شده برای تامین رفاه حال مهارت آموزان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: امروز؛ آغاز دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اصلح

سرپرست نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان در پایان بیان کرد: امیدواریم با برگزاری این آزمون، شاهد حضور و فعالیت مهارت آموزانی برگزیده در نظام تعلیم و تربیت کشور باشیم.

انتهای پیام/

ثبت نام  موفق ۱۵ هزار و ۵۲۸ نفر در سامانه هدف



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان مهلت ثبت نام مهارت‌آموزان برای آزمون جامع»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..