تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس | مهران مدیری در کنارِ کارگردان و تهیه‌کننده تازه‌ترین اثر سینمایی‌اش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهران مدیری در سه شب پیاپی (از ۲۸ تا ۳۰ مرداد) در سالن هتل اسپیناس تهران کنسرت داد و میزبان تعداد زیادی از چهره‌های هنری و فرهنگی از جمله محمدحسین مهدویان بود. 

در همین رابطه، مهدویان عکسی از پشت صحنه این کنسرت را منتشر کرد که دربرگیرنده او، مهران مدیری و سیدمصطفی احمدی (تهیه‌کننده) است. 

این کارگردان جوان به‌تازگی مراحل پیش تولید فیلمی به نام «درخت گردو» را آغاز کرده است که با تهیه‌کنندگی سیدمصطفی احمدی و بازی مهران مدیری، جلوی دوربین خواهد رفت. 

محمدحسین مهدویان، پیش از این، ساخت فیلم‌های سینمایی «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیمروز»، «لاتاری» و «ماجرای نیمروز؛ رد خون» را در کارنامه خود داشته است.

۵۷۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس | مهران مدیری در کنارِ کارگردان و تهیه‌کننده تازه‌ترین اثر سینمایی‌اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..