تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه عنوان محبوب یاکوزا برای کنسول PS4

ورود یاکوزا به کنسول PS4به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سگا به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد نسخه‌های ۳، ۴ و ۵ بازی Yakuza را برای کنسول PS4 طراحی و عرضه کند. این بازی‌‎ها برای کنسول PS3 طراحی شده است و ظاهرا شرکت سگا قصد دارد نسخه ریسمتر شده این عناوین را ابتدا در کشور‌های غربی و سپس در بازار جهانی عرضه کند؛ ظاهرا دو نسخه ۴ و ۵ در حال طراحی است و نسخه ۳ هم اکنون در دسترس کاربران کنسول PS4 قرار دارد. این عناوین در زمان انتشار دارای طرفداران زیادی بودند و از آنجایی که شرکت سگا مدت‌هاست نتوانسته عنوانی با کیفیت و رتبه بالا وارد بازار کند، احتمالا از این طریق قصد دارد آخرین تلاش خود را برای دوباره مطرح شدن در بین توسعه دهندگان رایانه‌ای را انجام دهد.

شرکت سگا علاوه بر اعلام عرضه نسخه ریمستر شده سری یاکوزا، تاریخ عرضه دو نسخه دیگر این بازی را نیز اعلام کرد؛ قرار است Yakuza 4 Remastered در ۲۹ اکتبر سال جاری و Yakuza 5 Remastered در ۱۱ فوریه سال آینده برای کنسول PS4 وارد بازار شود. همچنین یک نسخه فیزیکی نیز از این سه عنوان در ماه فوریه عرضه خواهد شد و گیمر‌ها با خرید آن دیگر احتیاجی به خرید جداگانه هر کدام از بازی‌ها نخواهد داشت.

ورود یاکوزا به کنسول PS4

قیمت هر نسخه از این بازی نیز اعلام شده است و اگر گیمری قصد خرید نسخه کامل این مجموعه را داشته باشد باید هزینه‌ای تقریبا ۶۰ دلاری را پرداخت کند؛ همین قیمت برای خرید نسخه کامل دیجیتالی این بازی که شامل عناوین Yakuza 0، Yakuza Kiwami 1 و Yakuza Kiwami 2 می‌شود نیز، پابرجاست.

بیشتر بخوانید: دقت و عملکرد بالای مربیان در بازی NHL 20

شرکت سگا هنوز اعلام نکرده است که نسخه‌های ریمستر شده این بازی قرار است فقط دارای تغییرات گرافیکی باشند یا در داستان این عناوین نیز تغییراتی ایجاد شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا زمان اعلام رسمی شرکت سازنده منتظر ماند.

انتهای پیام/

یاکوزا به زودی برای PS4 عرضه خواهد شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه عنوان محبوب یاکوزا برای کنسول PS4»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..