تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسل جدید لپ تاپ های DELL XPS-13 با پردازنده‌های نسل دهمی اینتل معرفی شد

دل مشخصات آخرین نسل از اولترابوک‌های محبوب XPS 13 را با پردازنده‌های نسل دهم کومت‌لیک اینتل، پنل تصویری 4K، بدنه‌ی آلومینیومی و پورت‌های تاندربولت به‌روزرسانی کرد.

اولترابوک‌های محبوب DELL XPS-13 با جدیدترین پردازنده‌های اینتل به‌روزرسانی شدند. تمام لپ‌تاپ‌های ۱۳٫۳ اینچی جدید شرکت دل، ابتدا با پردازنده‌های چهار هسته‌ای عرضه خواهند شد و در ادامه، از ماه اکتبر مدل‌های مجهز به پردازنده‌های رده‌بالای هشت هسته‌ای را نیز شاهد خواهیم بود.

طراحی

سری XPS13  دل که از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های ۱۳٫۳ اینچ بازار محسوب می‌شوند، تاریخچه‌ای طولانی از تکامل را در کارنامه خود شاهد بوده است و حالا مدل جدید XPS 7390 به‌طور کامل از درون و بیرون بازطراحی شده است. تمام دستگاه‌های این سری دارای بدنه‌ی آلومینیومی ماشین‌کاری شده هستند که در بخش استراحتگاه دست، از الیاف کامپوزیت یا فایبرگلاس استفاده شده است و کاملا از نسل‌های قبلی خود متمایز هستند. از دیگر مشخصات متمایز لپ‌تاپ‌های XPS 13 جدید می‌توان به وزن سبک ۱٫۱۶ الی ۱٫۲۳ کیلوگرمی و ضخامت ۷٫۸ الی ۱۱٫۶ میلی‌متری اشاره کرد که آن‌ها را در زمره‌ی باریک‌ترین و سبک‌ترین نوت‌بوک‌های بازار قرار می‌دهد.

Dell-XPS-13-2019

نمایشگر

لپ‌تاپ‌های جدید XPS 13 مجهز به پنل تصویر ۱۳٫۳ اینچ LCD InfinityEdge با حاشیه‌های باریک هستند که نسبت نمایشگر به بدنه‌ی آن‌ها معادل ۸۰٫۷ درصد است. این پنل‌ها دارای رزولوشن ۱۹۲۰x۱۲۰۰ یا ۳۸۴۰x ۲۴۰۰ با سطح روشنایی ۴۰۰ نیت و کنتراست ۱۵۰۰:۱ هستند که در برخی مدل‌های خاص از Dolby Vision نیز پشتیبانی می‌کنند.

Dell-XPS-13-2019

پردازنده

لپ‌تاپ‌های جدید XPS 13 همگی مجهز به نسل دهم پردازنده‌های Core اینتل با نام کامت‌لیک هستند (Comet Lake Core i3/i5/i7 - U). این پردازنده‌ها با سامانه‌ا‌ی کاملاً جدید خنک‌کاری خواهند شد که شامل دو عدد فن، یک محفظه‌ی فوق باریک تبخیر و روکش حرارتی GORE است تا عملکرد پایدار پردازنده در پردازش‌های سنگین را تضمین کند.

Dell-XPS-13-2019

حافظه، پورت‌ها و مولتی‌مدیا

لپ‌تاپ‌های XPS 13 می‌توانند تا ۱۶ گیگابایت حافظه DRAM لحیم شده به برد و همین‌طور تا ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی PCIe SSD داشته باشند. سری XPS 13 7390 در زمینه‌ی پورت‌ها و امکانات ارتباطی دارای تنوع خوبی شامل وای‌فای بی‌سیم Killer AX1650 Wi-Fi 6، کنترلر بلوتوث ۵، دو عدد پورت تاندربولت ۳، شکاف کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری هستند. از لحاظ امکانات مولتی‌مدیا، این لپ‌تاپ‌ها مجهز به دو عدد اسپیکر ۲ واتی هستند که با همکاری Waves MaxxAudio طراحی شده است. میکروفون‌ها یا بُرد بلند و تجهیز شده به دستیار صوتی کورتانا، وبکم ۲٫۲۵ میلی‌متری بازطراحی شده ۷۲۰p در بالای قاب لپ‌تاپ از دیگر قابلیت‌های چندرسانه‌ای این سری است.

Dell-XPS-13-2019

باتری

دل می‌گوید XPS 13 های جدید با یک باتری ۵۲ وات-ساعتی همراه شده‌اند که توان عملیاتی ۱۹ ساعته را با یک بار شارژ ممکن می‌کند (براساس بنچمارک Mobile Mark 2014 )؛ هرچند عملکرد آن باید در دنیای واقعی سنجیده بشود.

Dell-XPS-13-2019

زمان عرضه

زمان عرضه‌ی لپ‌تاپ‌های Dell XPS 13 جدید با پردازنده‌های چهار هسته‌ای از ۲۷ اوت و شروع قیمت از ۸۹۹ دلار خواهد بود.

مشخصات DELL XPS 13 7390 مشخصات کلی اندازه ۱۳٫۳ اینچ رزولوشن ۱۹۲۰x۱۲۰۰ ۳۸۲۰x۲۴۰۰ روشنایی   ۴۰۰cd/m2 کنتراست ۱۵۰۰:۱ ۱۵۰۰:۱ LCD رنگ  %۱۰۰sRGB  %۱۰۰sRGB ویژگی دالبی ویژن دالبی ویژن پشتیبانی از لمس بله/خیر بله پوشش محافظ گوریلا گلس ۴ گوریلا گلس ۴ پردازنده  Intel 10th Gen Core i3

 Intel 10th Gen Core i5

 Intel 10th Gen Core i7

گرافیک UHD Graphics RAM ۴ الی ۱۶ گیگابایت LPDDR3 DRAM فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸Gb PCIe 3.0 x2 SSD

۲۵۶Gb PCIe 3.0 x4 SSD

۵۱۲Gb PCIe 3.0 x4 SSD

۱Tb PCIe 3.0 x4 SSD

۲Tb PCIe 3.0 x4 SSD

وایرلس

Killer AX1650 Wi-Fi 6 + Bluetooth 5.0

USB 3.1

2x TB 3/USB Gen 3.1 Gen 2 Type-C

تاندربولت

دو عدد تاندربولت ۳ 

(داده، شارژ کردن، نمایشگر)

دوربین جلو وبکم ۷۲۰p I/O میکروفون، اسپیکرهای استریو، جک هدفون باتری ۵۲ وات ساعت عرض ۳۰۲ میلی‌متر ابعاد عمق ۱۹۹ میلی‌متر ضخامت ۷٫۸ الی ۱۱٫۶ میلی‌متر وزن

بدون نمایشگر لمسی ۱٫۱۶ کیلوگرم

با نمایشگر لمسی ۱٫۲۳ کیلوگرم

قیمت از ۸۹۹ دلار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسل جدید لپ تاپ های DELL XPS-13 با پردازنده‌های نسل دهمی اینتل معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..