تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرفدار استقلال بعد از ۶ سال جام می‌خواهد

خبرورزشی: عباس سرخاب از استقلالی که همه مربیان و بیشتر بازیکنانش تغییر پیدا کرده‌اند هیچ تصویری در ذهن ندارد و فقط منتظر است دیدار اول تیم استراماچونی را در لیگ ببیند و بعد درباره این تیم حرف بزند. متن پرسش و پاسخ‌ ما با گلزن اسبق استقلال را می‌خوانید.

* دیدار اول استقلال در لیگ برتر را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

با وجود تغییر و تحولاتی که استقلال در این مدت داشته و شفر رفت و فرهاد مجیدی آمد و حالا استراماچونی تیم را گرفته، نمی‌دانیم با چه تیمی مواجه خواهیم شد! البته استقلال هفته گذشته درگیر حواشی‌ای شد که در نهایت به ضرر استقلال تمام شد و تیم کمی به حاشیه رفت.

* اتفاق مثبتی در این تیم دیده‌اید؟

حضور جواد زرینچه را باید به فال نیک گرفت. او خیلی باتجربه است و هم می‌تواند حواشی تیم را جمع و جور کند و هم از نظر فنی به کادر ایتالیایی کمک بدهد. او در رفاقت با بازیکنان هم همیشه روحیه خوبی داشته و حتماً در این مدت با بازیکنان جور شده است.

* لیگ را برای استقلال چطور می‌بینید؟

لیگ سختی است البته هر سال سخت‌تر می‌شود، ولی امسال تیم‌ها خیلی پرقدرت برای لیگ مهیا شده‌اند. در این بین بحث تجهیز استادیوم‌ها هم به وجود آمد و فرسایشی شدن تمرینات تیم‌ها ممکن است تا حدودی روی عملکرد بازیکنان‌شان تأثیر بد بگذارد.

* چقدر از استقلال شناخت دارید؟

شناخت چندانی ندارم البته من در بندرعباس هستم، ولی آن دسته از دوستانی که در تهران هستند هم خبری از این تیم ندارند. معمولاً وقتی در تهران نیستیم از طریق رسانه‌ها از استقلال خبر می‌گیریم که با وجود بسته بودن ورود به تمرینات و مسابقات استقلال، رسانه‌ها هم خبری از این تیم ندارند. در واقع هر چه از این تیم می‌دانیم مبهم و نامشخص است.

* برای دیدار اول با ماشین‌سازی چه نتیجه‌ای را پیش‌بینی می‌کنید؟

بازی، بازی سختی است. اول اینکه تیم‌های روبه‌روی استقلال همیشه با انگیزه و قدرتی بازی می‌کنند. از طرفی رسول خطیبی هم مربی جوان و خوشفکری است که انگیزه‌های زیادی برای کسب پیروزی برای تیم شهرش دارد. در کل تیم‌های تبریزی همیشه در لیگ حریفانی آسان برای دیگر رقبا نبوده‌اند و از این‌رو پیش‌بینی‌ام برای بازی اول استقلال یک دیدار سخت در تبریز است.

* اما استقلال به تازگی این تیم را در دیداری دوستانه برده است؟

نمی‌توان روی نتایج دیدار‌های دوستانه حساب کرد. مربیان هرگز دست‌شان را در دیدار‌های دوستانه برای رقبا باز نمی‌کنند. این دیدار‌ها بیشتر برای این است که مربی نفراتش را از نظر بدنی در پست‌های مورد نظرش محک بزند.

* نتیجه بازی اول چقدر مهم است؟

نقش مهمی در روحیه بازیکنان و هواداران تیم دارد. طرفداران استقلال خیلی سال است جام می‌خواهند و این برای تیم بد است که این همه با قهرمانی فاصله داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرفدار استقلال بعد از ۶ سال جام می‌خواهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..