تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ربات انسان نمای روسی به فضا پرتاب شد

ربات انسان نمای روسی به فضا پرتاب شدبه گزارش  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه راشاتودی اعلام کرد ربات انسان نمای روسیه موسوم به Fedor از طریق موشک سایوز ۲.۱ به ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شد.

کارشناسان روسی آژانس فضایی روسیه اعلام کردند؛ ساخت ربات انسان نمای Final Experimental Demonstration Research با نام اختصاری فدور Fedor به پایان رسید و  برای انجام ماموریت پرتاب آماده شد.

ربات Fedor دارای قابلیت‌های منحصربه فرد است و می‌تواند به خوبی حرکت و مقصد خود را شناسایی کند.

بیشتر بخوانید: ربات انسان نمای روسی، فضانوردان را همراهی می‌کند

قرار است از ربات Fedor در ماموریت ایستگاه فضایی بین المللی برای انجام ماموریت پیاده روی فضایی استفاده شود و در آینده این ربات درماموریت‌های فضایی برای پیاده روی برروی سیاره‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ربات انسان نمای روسی به فضا پرتاب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..