تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکنجه عجیب گاوها به قصد تفریح و سرگرمی! + فیلم

شکنجه عجیب گاوها به قصد تفریح و سرگرمی! + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی منتشر شده از مراسم سنتی گاوبازی در اسپانیا شکنجه عجیب گاو‌ها در یک مراسم سنتی گاوبازی  در شهر «لا وال دو یکژو» اسپانیا را به  تصویر می‌کشد. در این مراسم سنتی شرکت‌کنندگان با ایجاد آتش بر روی شاخ گاو‌ها این حیوانات را به طرز عجیبی مورد شکنجه قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: قورباغه زنده درون ظرف سالاد صاحبخانه را غافلگیر کرد! +فیلم

در این ویدئو مشاهده می‌شود در‌ حالی‌ که گاو‌ها ابتدا در میانه میدان به یک چوب بسته شده‌اند شرکت‌کنندگان با بستن یک پارچه روی شاخ آن‌ها، آتش ایجاد می‌کنند. سپس گاوها رها شده و در داخل رینگ شروع به پریدن می‌کنند. ده‌ها نفر از تماشاچیان در حالی که با دیدن این صحنه‌ها به وجد آمده‌اند شروع به فریاد کشیدن می‌کنند.

این ویدئو نشان می‌دهد تعدادی از این تماشاچیان نیز وارد رینگ شده و در حالی که گاو به دلیل آتش ایجاد شده روی شاخ‌هایش کاملا گیج شده شروع به کشیدن دُم حیوان و پرتاب شن و ماسه به‌ طرف آن می‌کنند.  در ادامه گاو‌ها در حالی که کاملا خسته شده‌اند، وارد قفس فلزی شده و با چاقو کشته می‌شوند.

گفتنی است؛ در حالی مراسم سنتی «آتش زدن گاو»  در اسپانیا برگزار می‌شود که آتش ایجاد‌شده روی شاخ گاو‌ها که نوعی شکنجه به شمار می‌رود ممکن است موجب آسیب به شاخ، صورت و بدن گاو‌ها شود.

انتهای پیام/

مراسم سنتی عجیب گاوبازی در اسپانیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکنجه عجیب گاوها به قصد تفریح و سرگرمی! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..