تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام جزئیات برگزاری مسابقات تهران جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی

اعلام روزهای برگزاری و گروه‌بندی مسابقات تهران جام قهرمانان بازی‌های ویدیوییبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزها و گروه‌بندی رشته‌های مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران که در روزهای ۲ الی ۸ شهریور در تهران برگزار خواهدشد، اعلام شد.

طبق این زمان‌بندی شرکت‌کنندگان هر هشت رشته‌ می‌توانند در روز مشخص شده به حوزه‌های مسابقاتی اعلام شده مراجعه نمایند. جدول زمان‌بندی بازی‌های مسابقات جام بازی‌های ویدئویی به تفکیک روز به شرح زیر است:

اعلام روزهای برگزاری و گروه‌بندی مسابقات تهران جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی

شرکت‌کنندگان می‌توانند برای اطلاع از زمان دقیق برگزاری مسابقات و گروه‌بندی به صفحه براکت مسابقات در صفحه‌ی «رشته‌های مسابقات» مراجعه کنند.

لازم به ذکر است؛ مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از تاریخ ۲ الی ۸ شهریور ماه در سالن مرکز همایش‌های فرهنگی و هنری واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت بازدید از مسابقات می‌توانند از ساعت ۹ الی ۲۱ به محل برگزاری مراجعه نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام جزئیات برگزاری مسابقات تهران جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..