تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه بازی ایرانی «عملیات انهدام ۲: نبرد خرمشهر»

بازی ایرانی «عملیات انهدام ۲: نبرد خرمشهر» به زودی عرضه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت رسانه‌گستر بنیسی بازی جدیدی به نام «عملیات انهدام ۲: نبرد خرمشهر» را تولید کرده است. این بازی رایانه‌ای سه‌بعدی دومین بازی از مجموعه بازی‌های رایانه‌ای سه‌بعدی عملیات انهدام است که به شبیه‌سازی دقیق «عملیات بیت‌المقدس» یعنی همان عملیات فتح خرمشهر می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: پلی‌استیشن ۵ با پردازنده Navi تولید می‌شود

نسخه اول این بازی در سال ۱۳۹۲ عرضه گردید و علاوه بر دریافت چندین جایزه استانی، ملی و بین‌المللی و استقبال خوب مردمی، به عنوان نخستین بازی بسته‌بندی‌شده و رسمی به کشور‌های عربی صادر شد.

وجود اقلیم‌های مختلف در بازی، افزایش کیفیت داستانی و گرافیکی نسبت به نسخۀ قبل، وجود میان‌پرده‌های Real-time فراوان و جذاب، و شبیه‌سازی شهر خرمشهر آن زمان، برخی از ویژگی‌های «عملیات انهدام ۲: نبرد خرمشهر» است. این بازی دارای پنج مرحله خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه بازی ایرانی «عملیات انهدام ۲: نبرد خرمشهر»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..