تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخالفت رهبر انقلاب با ولنگاری فرهنگی

مخالفت رهبر با ولنگاری فرهنگیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت، با اشاره به لزوم قدرشناسی مسئولین از فرصت خدمت به مردم و ضرورت همکاری و هم افزایی قوای سه گانه، «اقتصاد» و «فرهنگ» را دو مسئله مهم کشور خواندند.

رهبر انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به «فرهنگ» به عنوان اولویت دیگر کشور، گفتند: در موضوع فرهنگ با حمله همه جانبه و جبهه وسیع بیگانگان مواجه هستیم و همه مسئولانی که با مسائل فرهنگ مرتبط هستند، باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای به این مسئله اشاره کردند که دشمنان نظام اسلامی صراحتاً می‌گویند که غلبه بر جمهوری اسلامی و حاکمیت اسلام با جنگ نظامی و تحریم اقتصادی امکان‌پذیر نیست و باید با نفوذ فرهنگی و تأثیرگذاری بر ذهن‌ها و مغزها و تحریک هوس‌ها به این هدف رسید و همچنین با اشاره به اقدامات سازمان‌یافته ضد فرهنگی و ضد ارزشی فرمودند که باید مانع نفوذ این اقدامات سازمان‌یافته در تولیدات فرهنگی همچون هنر، سینما، کتاب و تئاتر شد.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه «ما معتقد به بستن فضای فرهنگی کشور نیستیم اما با ولنگاری فرهنگی به‌شدت مخالفیم» گفتند: ما در شرایطی هستیم که جبهه مقابل ما و دستگاه های استکباری، همه امکانات فرهنگی و هنری خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی، به‌کار گرفته اند و ما باید برنامه‌ریزی جدی در مقابل این جبهه داشته باشیم.

در ادامه می‌توانید سخن‌نگاشتی از سخنان امروز رهبری مشاهده کنید:

مخالفت رهبر با ولنگاری فرهنگی

انتهای پیام/

سخن‌نگاشت رهبر انقلاب درباره نفوز فرهنگی دشمن در کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخالفت رهبر انقلاب با ولنگاری فرهنگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..