تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با بدبوترین شهر آمریکا آشنا شوید +فیلم

با بدبوترین شهر آمریکا آشنا شوید +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرهای صنعتی، شهرهایی هستند که هر کسی در آن‌ها زندگی می‌کند، انتظار دارد که بهترین اوضاع زندگی را داشته باشد و هیچ مشکلی در آن نبیند ولی حتی بهترین شهرهای جهان هم مشکلاتی دارند که زندگی در آن‌ها برای شهروندان آن سخت و طاقت‌فرسا است.

همه ما نام شهرهای سان‌فرانسیسکو، نیویورک و دیگر شهرهای آمریکا را شنیده‌ایم و حتما با خود فکر می‌کنیم که بهترین شهرهای جهان هستند که شرایط رفاهی در آن‌ها بیداد می‌کند. بهتر است بدانیم، شهرهایی که نام آن‌ها برده شده در حال حاضر، به عنوان بدبوترین شهرهای آمریکا شناخته می‌شوند. مردم شهرهای نیویورک، سان‌فرانسیسکو و شیکاگو با بیشترین آلودگی‌ها در معابر و خیابان‌ها مواجه هستند. شهروندان این شهرهای با معضل مدفوع انسانی در خیابان‌های اصلی شهرهای محل سکونت خود روبه‌رو هستند.

برای این که بدانید بدبوترین شهر آمریکا کجاست، لازم است تا ویدئوی زیر را مشاهده کنید و آمار و ارقام مربوط به آلودگی‌های آمریکا را بدانید.

انتهای پیام/

بدبوترین شهر آمریکا کجاست؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با بدبوترین شهر آمریکا آشنا شوید +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..