تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کاربران به انتشار تصاویری از حیوان آزاری در فضای مجازی + تصاویر

انزجار کاربران از اقدام اخیر شهرداری تهران/ #نه به سگ کشی+ تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کلیپ تازه منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مختلف،  با این عنوان که شهرداری کهریزک اقدام به تزریق اسید و آزار سگ‌ها می‌کند، با واکنش تند کاربران فضای مجازی  مواجه شده است.

شهردار تهران در واکنش یه انتشار این فیلم در فضای مجازی گفته است: «تصاویری که منتشر شده مربوط به سال ۱۳۹۶ است.»، شهردار کهریزک نیز درباره انتشار این ویدئو توضیح داد: انتساب این کلیپ به شهرداری کهریزک از بیخ و بن اشتباه است و ادعای مطرح شده در فضای مجازی را  تکذیب کرد.

بازنشر این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی مختلف با این ادعا که «به‌تازگی طی اقدامی افرادی تصمیم به عقیم کردن و کشتار سگ‌های خیابانی گرفتند.» با واکنش‌های مختلفی از سوی مردم در دنیای واقعی و مجازی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اشتباه فاحش شهرداری شیراز در نصب تابلو تسلیت امام جواد (ع) +عکس

در تحلیل این رفتار اولین نکته‌ای که به‌ ذهن مبادرت می‌کند این است که در کشوری با زمینه‌ای اسلامی که آسیب زدن به هر موجود زنده‌ای طبق موازین شرعی و عرفی، حرام و به‌دور از شأن انسانی است، چنین اقدامی چه توجیه عقلانی و عرفانی می‌تواند داشته باشد؟ حیوان آزاری نه تنها در قرآن که در احادیث نقل شده از ائمه معصوم به‌شدت نفی شده است. پیامبر اسلام در این‌باره می‌فرمایند: « لَعنَ اللّه ُ مَن مَثَّلَ بالحَيوانِ.» یعنی لعنت خدا بركسى كه حيوانى را مُثْله كند.

ناگفته نماند مصون داشتن حیوان از آزار و اذیت در بهره‌برداری و وارد نکردن صدمه و آسیب به پیکر حیوان و حرمت‌گذاری حیوان و ... از حقوقی است که شرع با تعبیرهای گوناگون و در قالب احکام تکلیفی به آنها سفارش کرده و حمایت از این حقوق را از مسلمانان خواسته است. رعایت این حقوق بر مالک حیوان و دیگران واجب است.

در ادامه نمونه‌هایی از نظرات کاربران فضای مجازی که با هشتگ سگ‌کشی در شبکه‌ اجتماعی به اشتراک گذاشته‌شده می‌بینید:

سگ کشی

سگ کشی

سگ کشی

سگ کشی

سگ کشی

سگ کشی

سگ کشی

سگ کشی

سگ کشی

سگ کشی

سگ کشی

سگ کشی

سگ کشی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کاربران به انتشار تصاویری از حیوان آزاری در فضای مجازی + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..