تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش‌نمایش گوشی تاشو هوآوی منتشر شد +تصاویر

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی گوشی منعطف گلکسی فولد سامسونگ عرضه ناموفقی داشت و با مشکلات بسیاری همراه شد، هوآوی  تصمیم گرفت گوشی منعطف خود را با تاخیر عرضه کند. دلیل عقب انداختن این اتفاق نیز بررسی دوباره طراحی گوشی Mate X بود، زیرا هوآوی نمی‌خواهد به سرنوشت سامسونگ دچار شود. با دیدن پیش‌نمایشی که امروز از گوشی منعطف هوآوی منتشر شده، به نظر می‌رسد شرکت سازنده از این فاصله پیش‌بینی نشده به خوبی استفاده کرده است. در حالی که هوآوی از روش‌هایی برای جلوگیری از خرابی صفحه نمایش و لایه‌ محافظ آن استفاده کرده، بخش داخلی Mate X را نیز فراموش نکرده است.

بروزرسانی‌های گوشی هوآوی Mate X

هوآوی Mate X که پیش‌نمایش آن منتشر شده، اکنون به آخرین و بهترین سخت‌افزار شرکت سازنده مجهز شده است. از این سخت‌افزارهای برتر می‌توان به تراشه Kirin 990 که هنوز به طور رسمی معرفی نشده، اشاره کرد. این تراشه در پاییز امسال در گوشی‌های میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو استفاده خواهد شد در نتیجه منطقی به نظر می‌رسد که در Mate X، که زمان عرضه آن اکتبر است ، از این پردازنده استفاده شود. در ادامه تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده می‌کنید:

پیش‌نمایش گوشی منعطف هوآوی منتشر شد +تصاویر

پیش‌نمایش گوشی منعطف هوآوی منتشر شد +تصاویر

بیشتر بخوانید: احتمال شکست گوشی تاشوی سامسونگ مقابل هوآوی Mate X

در قسمت جلوی دوربین، Mate X به جدیدترین کیت دوربین P30 Pro مجهز شده است. این کیت کامل، دارای آرایش ماتریس منحصر به فرد پیکسل RYYB است که مشخصات رنگ تصاویر را جالب‌تر کرده و در شرایط کم نور، تصاوری فوق‌العاده‌ای ثبت می‌کند. در کل، وقتی Mate X مدتی بعد از گلکسی فولد عرضه شود، نبرد واقعی این دو محصول آغاز می‌شود. این گوشی نه تنها از لحاظ سخت افزاری برتر است، بلکه از یک طراحی کاملا متفاوت نیز بهره می‌برد. این طراحی به شما این امکان را می‌دهد که هنگام استفاده از گوشی در حالت بسته، یک دستگاه با صفحه نمایش بزرگ معمولی داشته باشید.

اما در گوشی سامسونگ هنگام بسته بودن گوشی یک صفحه نمایش ثانویه کوچک در اختیار شما قرار داده می‌شود که در مقابل صفحه نمایش هوآوی، اصلا طراحی جذابی نیست. با اتفاقات اخیر و تحریم هوآوی در آمریکا، به نظر نمی‌رسد گوشی جذاب میت ایکس با طراحی فوق‌العاده‌اش در این کشور عرضه شود.

پیش‌نمایش گوشی منعطف هوآوی منتشر شد +تصاویر

پیش‌نمایش گوشی منعطف هوآوی منتشر شد +تصاویر

انتهای پیام/

طراحی جدید هوآوی Mate X 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش‌نمایش گوشی تاشو هوآوی منتشر شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..