تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردان «چهار انگشت» سریالی برای نمایش خانگی می‌سازد

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد محمدی که کارگردانی و نویسندگی فیلم‌های سینمایی «اکسیدان»، «چهارانگشت» و نویسندگی فیلم‌های «طلا و مس» و «حوض نقاشی» را بر عهده داشته با یک سریال به شبکه نمایش خانگی می‌آید؛ این سریال «قبلهٔ عالم» نام دارد و اولین تجربه محمدی برای حضور در شبکه نمایش خانگی است.

«قبله عالم» که در مراحل پیش تولید به سر می‌برد را حامد محمدی کارگردانی می‌کند و سرویس وی‌او‌دی فیلیمو نیز سرمایه گذاری آن را بر عهده دارد.

کارگردان «چهار انگشت» سریالی برای نمایش خانگی می‌سازد

این سریال که فیلمنامه آن بر اساس طرحی از حامد محمدی نوشته شده است به تهیه کنندگی موسسه نمایش گستران تولید خود را پشت سر خواهد گذاشت.

«قبلهٔ عالم» با پشت سر گذاشتن مراحل پیش تولید به زودی بازیگران خود را معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردان «چهار انگشت» سریالی برای نمایش خانگی می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..