تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران اسلامی به سطحی از اقتدار رسیده که دشمن را مأیوس و ناامید کرده است

سردار باقری در بازدید از سازمان پدافند غیرعامل کشور؛

یکه زارعبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به همراه معاونین آن ستاد، از اقدامات راهبردی و عملیاتی سازمان پدافند غیرعامل کشور و دستاورد‌های آن بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور با طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی مناسب در مقابله با تهدید‌ها در عرصه‌های مختلف با همکاری دولت محترم، وزارتخانه‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌های لشکری و کشوری آمادگی‌های مناسبی را ایجاد نموده‌است،گفت: این سازمان در حوزه بازدارندگی و دفاع غیرنظامی موفق عمل نموده و همکاری‌های بیشتر مسئولان می‌تواند اقتدار دفاعی را افزایش دهد.

سردار باقری باتاکید بر اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به سطحی از اقتدار رسیده که دشمن را به یأس و ناامیدی کشانده است، بیان کرد: این سطح از توانمندی و آمادگی مقدمه‌ای خواهد بود تا در گام دوم انقلاب اسلامی کشور ایران به عنوان یک قدرت شکست‌ناپذیر در سطح بین‌المللی بروز و ظهور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اقتدار نظامی و پویایی دیپلماسی کشورمان سبب شد تا امپراطور پیر دریا‌ها در برابر ایران مقتدر کوتاه بیاید

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با تاکید براینکه پدافند غیرعامل به موازات اقتدار دفاعی در حوزه نظامی حرکت روبه رشد و صعودی را می‌پیماید، افزود: با عنایت خداوند متعال سازمان پدافند غیرعامل کشور امنیت کشور را در حوزه‌های حساس هسته‌ای، زیستی، سایبری و شیمیایی تأمین و تضمین خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور به عقلانیت سطح بالای نرم‌افزاری رسیده و قادر است تدابیر و سیاست‌های دفاعی را با ادبیات علمی و تخصصی به دستگاه‌های اجرائی و سایر بخش‌ها منتقل کند، یادآور شد: اعتماد به جوانان متخصص و مومن در حوزه‌های علمی پدافند غیر‌عامل در این سازمان سبب ایجاد یک باور علمی و عملی و تبلور ایده «ما می‌توانیم» شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران اسلامی به سطحی از اقتدار رسیده که دشمن را مأیوس و ناامید کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..