تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش رسانه ملی به خانواده زائران خانه خدا آرامش خاطر داد

تلاش رسانه ملی به خانواده زائران خانه خدا آرامش خاطر دادبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت در نشست خبری مشترک با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، از تلاش گروه اعزامی رسانه ملی در انتقال دقیق و مناسب اخبار و رویداد‌های حج امسال و جلوگیری از شایعات و ایجاد آرامش خاطر در دل خانواده ها، تشکر و قدردانی کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت در پاسخ به اینکه چرا با وجود ادعای دولت میزبان در زمینه صدور ۶۳۰ مجوز رسانه‌ای برای نمایندگان رسانه‌های جهان و اعلام اسامی‌گروه‌های رسانه‌ای از چهار ماه قبل، مجوزی برای خبرنگاران ایرانی در ایام حج صادر نشده گفت: صدور این تعداد مجوز برای سایرین و خودداری از صدور مجوز برای رسانه‌های ایرانی، آسیب و ایرادی جدی است که باید پیگیری شود.

وی از تشکیل بیست و دو کارگروه آسیب شناسی برای حج امسال در سازمان حج و زیارت خبر داد و گفت: این گروه‌ها از چهاردهم ذی الحجه کار خود را شروع کرده اند تا آنچه را که اجرا شد با آنچه توافق شده بود، تطبیق دهند تا برای سال‌های آینده این نقائص کاهش یابد.

رشیدیان در عین حال میزان همکاری دولت میزبان را نسبت به سال‌های قبل خوب ارزیابی کرد و گفت: برخلاف فضای منفی رسانه‌های این کشور، با تغییر مسئول موسسه مطوفی ایران و تعاملاتی که با وزارت حج عربستان داشتیم، احساس کردیم آنها در تلاشند نسبت به سال‌های قبل خدمات بهتری ارائه کنند.

رسانه ملی برای جهان اسلام پیام رسانی کرد

حجت الاسلام سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت هم با تشکر از رسانه‌ها و به ویژه رسانه ملی در پوشش مناسب اخبار و رویداد‌های حج امسال گفت: بازخورد این پوشش مناسب، آرامش خانواده‌های حجاج در داخل کشور بود که به وضوح قابل مشاهده بود.

وی نفوذ رسانه ملی را علاوه بر حیطه داخلی، نفوذ در پنج قاره جهان دانست و خطاب به نمایندگان رسانه ملی در حج امسال گفت: شما با کار بسیار بزرگ و عالی خود در واقع برای جهان اسلام پیام رسانی کردید و در همه برنامه‌ها حضور داشتید و با نوآوری و دقت، اخبار حج را پوشش دادید که جای تشکر فراوان دارد.

حجت الاسلام و المسلمین نواب به پوشش مناسب برنامه‌های ایام تشریق اشاره کرد و گفت: یادواره شهدای مسجدالحرام و فاجعه منا که به خوبی برگزار و منعکس شد، ما را در گرفتن حق و حقوق شهدای این دو حادثه کمک خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: کارگزاران پرتلاش حج تمتع امسال برای تحقق حج ابراهیمی، جهادگرانه اقدام کردند تا زائر ایرانی، به غیر از زیارت، دغدغه دیگری نداشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش رسانه ملی به خانواده زائران خانه خدا آرامش خاطر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..