تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حجابی که به خاطر یک مشت دلار بیشتر از سر برداشته شد +فیلم

حجابی که به خاطر یک مشت دلار بیشتر از سر برداشته شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی تیزر مستندی با عنوان " به خاطر یک مشت دلار بیشتر" در فضای مجازی منتشر شده‌است. موضوع این مستند کشف حجاب‌های دستوری در ماه‌های گذشته است. در ماه‌های گذشته و پس از شکست کمپین چهارشنبه‌های سفید مسیح علی‌نژاد ،برخی از چهره‌های ضدانقلاب غرب‌نشین تلاش کردند به روش‌های متفاوتی به اهداف پوچ خود برای از بین بردن حجاب و عفت زنان ایرانی دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:  #مسیح_علینژاد/ دلاراش برای مسیح علینژاد، بی‌آبرویی و زندانش برای نوچه‌هاش +تصاویر

پس از انتشار تصاویری خارج از عرف در شبکه‌های اجتماعی توسط برخی از افراد هنجارشکن حامی این افراد، دستگاه قضا دست به اقدام عملی زد. پیشتر نیز رئیس دادگاه انقلاب تهران در خصوص ارسال‌کنندگان فیلم کشف حجاب به مسیح علی‌نژاد اعلام کرده بود: با توجه به قرارداد همکاری علین‌ژاد با آمریکایی‌ها کسانی که از خودشان یا دیگران فیلم در رابطه با کشف حجاب بگیرند و به این خانم(علی‌نژاد) ارسال کنند مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا ده سال حبس برایشان در نظر گرفته می‌شود. دراولین برخورد نیز یکی از  ارسال کنندگان ویدئو به مسیح‌علی‌نژاد بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: عامل ارسال فیلم به صفحه مسیح علینژاد بازداشت شد +فیلم 

حالا قرار است در این مستند که تیز آن در فضای مجازی منتشر شده است، تعدادی از هنجارشکنان که به‌واسطه  تحریک مالی و احساسی از سوی افرادی چون مسیح علی‌نژاد تلاش کردند قانون کشور را زیر پا بگذارند و با ایجاد موج رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی در راستای اهداف دشمنان ایران اسلامی حرکت کنند از پشت پرده پیشنهادات مالی این افرد دو نحوه آشنایی با آنان و نحوه فعالیت خود بگویند.

در ادامه تیزر منتشر شده از این مستند رامشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

یک مشت دلار بیشتر؛ روایتی از حامیان فریب‌خورده مسیح علی نژاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حجابی که به خاطر یک مشت دلار بیشتر از سر برداشته شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..