تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقف آژاکس در خانه آپوئل/ پیروزی خفیف کلوب بروژ

در چارچوب مرحله چهارم انتخابی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال کلوب بروژ موفق شد لاسک لینز اتریش را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مرحله چهارم دور انتخابی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال آپوئل نیکوزیای قبرس در ورزشگاه جی اس پی میزبان آژاکس آمستردام بود و در پایان ۲ تیم به تساوی بدون گل رسیدند.

آژاکس در حضور ستاره‌های نام آشنایی مانند دوشان تادیچ، دونی فن د بیک و دنی بلیند در این بازی حاضر شد و در دقایقی از بازی خوش شانس بود که دروازه اش باز نشد البته شاگردان تن هاگ در دقیقه‌های واچپسین این دیدار شانس گلزنی داشتند، اما این موقعیت با بی دقتی بازیکنان آژاکس از دست رفت.

بیشتر بخوانید: چلسی ۲ (۴) - لیورپول ۲ (۵) / نخستین جام اروپایی فصل به قرمز‌های آنفیلد رسید/رستگاری شاگردان کلوپ در ضربات پنالتی

آپوئل موفق نشد از امتیاز میزبانی خود بهره ببرد و در بازی برگشت مقابل حریف هلندی کار سختی خواهد داشت.

در دیگر بازی این مرحله لاسک لینز اتریش میزبان کلوب بروژ بلژِیک بود و یاران کاوه رضایی موفق شدند با تک گل دقیقه ۱۰ هانس واناکن که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید میزبان خود را شکست دهند تا در بازی برگشت کار راحت تری داشته باشند.

کاوه رضایی از دقیقه ۷۴ به بازی آمد.

بیشتر بخوانید: منچسترسیتی ۲ - تاتنهام ۲/ تکرار کابوس VAR برای سیتیزن‌ها مقابل شاگردان پوچتینو

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ قهرمانان اروپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقف آژاکس در خانه آپوئل/ پیروزی خفیف کلوب بروژ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..