تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محل مناسب درس خواندن بدون خستگی/ چطور درس‌ها را عمقی یاد بگیریم؟ / ترفندهایی برای مطالعه موثر در تابستان

برای مطالعه دروس بهتر است محیطی آرام و بدور از استرس برای خود انتخاب کنند تا مطالب به صورت عمقی در ذهن باقی بماند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در میان اخبار آموزشی امروز به بررسی چند راهکار ساده برای مطالعه درس‌های دانشگاه می‌پردازیم.

محل مناسب درس خواندن برای جلوگیری از خستگی کجاست؟

برای مطالعه دروس دانشگاهی باید اتاقی را انتخاب کنید که آفتاب به داخل آن بتابد و به دور از هیاهو و استرس‌های مفید باشد تا به دور از اضطراب بتوان دروس را به خوبی مطالعه کرد.

برخی از افراد مطالعه هنگام صبح را بهترین زمان برای درس خواندن و افراد دیگر آرامش شب را برای مطالعه دروس دانشگاهی ترجیح می‌دهند اما به طور کلی هنگام مطالعه باید انرژی زیادی داشته باشید و وقت خواب در محل مناسبی برای درس خواندن نیست.

محل مناسب درس خواندن برای جلوگیری از خستگی کجاست؟ / چطور می‌شود درس‌ها را عمقی یاد بگیریم؟ / آیا مطالعه دروس در فصل تابستان خوب است؟

چطور می شود درس‌ها را عمقی یاد بگیریم؟

وقتی افراد قصد دارند صفحات زیادی از کتاب یا جزوه دانشگاهی را به ذهن خود بسپارند باید درس‌ها را به شکل مفهومی فرا بگیرند که از ذهن افراد خارج نشود و در همین راستا افراد باید سرفصل‌های هر مبحث را در هنگام مطالعه بخوانند تا میزان تسلط ذهنشان را افزایش دهند و افراد باید ارتباطی بین مطالبی که قبلا فراگرفته‌اند با مباحث جدید برقرار کنند. همچنین مطالعه عمیق مطالب و مباحث کمک زیادی به فراگیری و مفهومی دروس دانشگاهی یا جزوه مدنظر می‌کند.

جنیدی /

بیشتر بخوانید: رازهایی درباره نحوه درس خواندن شاگرد اول‌ها/ درس‌هایتان را با معلم بازی به خاطر بسپارید/ افزایش زمان مطالعه با ترفندی کاربردی

محاسن شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین چیست؟

برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت مجازی بسیار ارزان و کم هزینه است و از اتلاف وقت افراد به طرز قابل توجهی جلوگیری می‌کند اما  مسئله مهم این است که هنگام شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین باید افراد تمرکز بالا داشته باشند و برای انجام این کار باید یک محیطی آرام جهت مطالعه دوره‌های مجازی محیا کنند.

دوره های آموزشی مجازی آزادی عمل بیشتری به افراد می‌دهد که می توان با یک برنامه‌ریزی دقیق در کلاس‌های آنلاین شرکت کرد.

در برخی اوقات پایبندی به برنامه‌ریزی در هنگام شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین کاری پیچیده و دشوار است که برای فراگیری مباحث مطرح شده در دوره‌های آنلاین تمام کارها را در وقت خودش انجام داد.

جنیدی /

آیا مطالعه دروس در فصل تابستان خوب است؟

مطالعه دروس دانشگاهی در فصل تابستان ارتباط زیادی با هدف افراد دارد به طوری که بعضی‌ها برای پیشی گرفتن از زمان اقدام به درس خواندن در فصل تابستان می‌کنند.

اما به طور کلی درس خواندن در فصل تابستان برای افرادی که می‌خواهند در دوره‌هایی شرکت کنند بسیار مناسب است.

جنیدی /

چطور می‌شود با توجه به شرایط فصل تابستان بهترین مطالعه را داشته باشیم؟

برای غلبه بر گرمی هوا و میل به تخریب در فصل تابستان باید به خوبی درس بخوانیم که در این میان روش درس بر طبق شرایط فصل تابستان می‌توان به خوبی درس خواند تا به اهداف مد نظر خودمان برسیم.

جنیدی /

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محل مناسب درس خواندن بدون خستگی/ چطور درس‌ها را عمقی یاد بگیریم؟ / ترفندهایی برای مطالعه موثر در تابستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..