تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتقای ظرفیت‌های فنی دانشگاه علم و صنعت/ پروژه‌های با ریسک بالا حمایت می‌شوند

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مدیر دفتر توسعه فناوری تجاری و کارآفرینی دانشگاه علم و صنعت افزود: پروژه‌های خطر پذیر از دسته پروژه‌هایی است که به طور معمول در سیستم بانکی کشور به عنوان پروژه‌های با ریسک فنی و اقتصادی پایین محسوب می‌شوند.

او تصریح کرد: وظایف این صندوق تامین سرمایه پروژه‌هایی است که در هنگام سرمایه گذاری دارای ریسک فنی و اقتصادی بالایی هستند، ولی این امید وجود دارد که در صورت موفقیت نتایج و دستاورد‌های بسیار درخشانی حاصل شود.

تنوع ابزار‌های کارآفرینی در دانشگاه ایجاد شده است

مدیر دفتر توسعه فناوری تجاری و کارآفرینی دانشگاه علم و صنعت اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشگاه‌ها معمولا مکانیزم‌های اجرایی و حقوقی که مورد نیاز برخی وزارتخانه‌ها و شرکت‌های دولتی برای اجرای پروژه‌هایی است، نمی‌توانند مستقیم تامین کنند  یا وزارتخانه‌ها مایل نیستند که با دانشگاه‌ها با توجه به مجوز‌هایی که دارند کار کنند، دانشگاه بخشی از سهام شرکت سرمایه گذاری خصوصی را خریداری کرده تا بتواند با توجه به این شخصیت حقوقی در پروژه‌های ملی وارد شود.

او اظهار کرد: همچنین  این شرکت توانسته ظرفیت‌های فنی و دانشی دانشگاه را در قالب شرکت‌های زیر مجموعه این هلدینگ سرمایه گذاری تجمیع کرده و به کمک وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی برای رفع نیاز‌های ملی به کمک آن‌ها برود، این شرکت خصوصی بازوی کارآفرینی دانشگاه علم و صنعت است.

خان‌میرزا تاکید کرد: دانشگاه علم و صنعت از طریق این شرکت خصوصی توانسته تنوع ابزار‌های کارآفرینی را در دانشگاه ایجاد کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتقای ظرفیت‌های فنی دانشگاه علم و صنعت/ پروژه‌های با ریسک بالا حمایت می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..