تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی الهامی مقابل نماینده بلاروس در MMA

خبرگزاری ایسنا: مازیار الهامی کاپیتان سابق تیم ملی کاراته ایران در چارچوب مسابقات MMA امشب (دوشنبه) برابر مبارز بلاروس به برتری رسید.

مازیار الهامی کاپیتان سابق تیم ملی کاراته ایران و دارنده مدال برنز جهان در اولین مبارزه خود در سازمان NFJ روسیه در بلاروس به روی رینگ رفت و در پایان موفق شد ولادیزلاو از بلاروس را شکست دهد.

پیروزی الهامی مقابل نماینده بلاروس در MMA

فایتر بلاروس عنوان قهرمانی جهان در رشته سامبو را در کارنامه خود دارد.

طبق قراردادی که بین الهامی و سازمان NFJ به ثبت رسیده، وی قرار است سه مبارزه برای این سازمان انجام دهد. که این نخستین مبارزه الهامی در این رقابت‌ها بود.

رضا عزیزی مربی سابق تیم ملی نوجوانان و جوانان کاراته، آرزم هنرجو، امیر بهشتی و سیدمیثم حسینی به عنوان مربی در کنار الهامی فعالیت می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی الهامی مقابل نماینده بلاروس در MMA»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..