تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یوونتوس در سودای هایجک کردن نیمار!

ورزش سه: ممکن است بالاتر از بارسلونا و رئال مادرید، این یوونتوس باشد که نیمار را در روزهای آتی جذب کند.

اگرچه در هفته های اخیر اخبار همگی حول محور احتمال انتقال نیمار به رئال مادرید یا بارسلوناست، اما نشریه آ.اس مدعی شد یوونتوس نیز اخیرا به جمع مشتریان این ستاره برزیلی اضافه شده است.

یوونتوس در سودای هایجک کردن نیمار!

یوونتوس در روزهای اخیر مذاکرات برای خرید نیمار را آغاز کرده و حاضر است پائولو دیبالا به علاوه مبلغی پول نقد را برای خرید ستاره برزیلی پرداخت کند.

پاری سن ژرمن علاقه زیادی به خرید دیبالا دارد و با توجه به مصاحبه اخیر توماس توخل مبنی بر عدم فروش نیمار تا زمان یافتن جانشین او، احتمال انتقال ستاره برزیلی به تورین و دیبالا به پاریس افزایش یافته است.

یوونتوس علاقه چندانی به حفظ پائولو دیبالا ندارد و فروش او در هنگام خرید ستاره بزرگی مانند نیمار می تواند بهترین سناریوی ممکن برای بیانکونری باشد. بارسلونا از شرایط مالی لازم برای خرید نیمار در این تابستان برخوردار نیست و در رئال مادرید نیز به نظر زین الدین زیدان خیلی موافق این انتقال نبوده است.

به همین دلیل شاید یوونتوس در روزهای کوتاه باقیمانده تا پایان بازار نقل و انتقالات بتواند کار بزرگی انجام داده و بر خلاف انتظارات، بالاتر از بارسا و رئال نیمار را در همین تابستان جذب کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یوونتوس در سودای هایجک کردن نیمار!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..