تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست اینستاگرامی سهراب مرادی پس از عمل جراحی‌

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سهراب مرادی، قهرمان وزنه‌برداری، بعد از مدت‌ها بالاخره امروز عمل شد و بعد از عمل پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

سهراب مرادی، سابقه قهرمانی در المپیک و بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارد.

او در اینستاگرام خود نوشت: «سلام به همه مردم عزیز ایران، امروز کتفم که در حین تمرینات آسیب دیده بود جراحی شد. خداروشکر خیلی‌خوب بود و ان‌شاءالله با دعای خیر شما دوستانم، مردم عزیز ایران، دوباره به تخته بازمی‌گردم. از دکتر بابک امینی عزیز و دوستم حسین ابرون که سنگ تمام گذاشتند ممنونم. از همه عزیزانی که نگران من بودند خیلی تشکر می‌کنم.»

255 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست اینستاگرامی سهراب مرادی پس از عمل جراحی‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..