تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فدراسیون تیراندازی: لغو سفر تقصیر آژانس هواپیمایی بود

خبرگزاری ایسنا: دبیر فدراسیون تیراندازی می‌گوید فدراسیون کارهای اعزام ملی‌پوشان به ریو را انجام داده بود اما آژانس هواپیمایی نتوانسته به موقع بلیت ها را صادر کند.

 قرار بود روز گذشته تیم ملی تیراندازی تفنگ و تپانچه ایران برای حضور در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک راهی ریو برزیل شود اما به دلیل صادر نشدن بلیت، سفر ملی‌پوشان لغو شد و گویا قرار است فردا شب تیم ایران به مسابقات اعزام شود.

رضا ملک محمدی، دبیر فدراسیون تیراندازی در گفت و گو با ایسنا در مورد لغو سفر تیراندازان به ریو گفت: سفر ملی پوشان لغو نشده بلکه به خاطر اینکه در صدور بلیت مشکل به وجود آمد، اعزام تیم کمی به تاخیر افتاده است.

او در این مورد افزود: دفتر هواپیمایی نتوانسته با شرکت ایرلاین آخرین هماهنگی ها را انجام دهد اما الان همه کارها انجام شده و ملی پوشان اعزام می‌شوند.

ملک محمدی با بیان اینکه آژانس هواپیمایی در این زمینه مشکل ایجاد کرد، گفت: فدراسیون هیچ مشکلی برای اعزام نداشت و سفارش بلیت و بقیه کارها را انجام داده بود اما ایرلاین به موقع بلیت ها را آماده نکرد.

دبیر فدراسیون بیان کرد: برخی آژانس های هواپیمایی کمی مشکل دارند و بدقولی هایی می‌کنند. این مورد هم به خاطر بدقولی های آژانس و ایرلاین به وجود آمد.

 جام جهانی تیراندازی از 4 شهریور ماه در ریو برگزار می شود. تیم ایران با ترکیب الهه احمدی، مه لقا جام بزرگ، پوریا نوروزیان، حسین باقری، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم زاده و مهیار صداقت در رشته تفنگ و گلنوش سبقت اللهی، هانیه رستمیان و سجاد پورحسینی در رشته تپانچه به دنبال حضور در این مسابقات است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فدراسیون تیراندازی: لغو سفر تقصیر آژانس هواپیمایی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..