تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چربی‌سوزترین موادغذایی که بدنتان نیاز دارد/ به روز شدن پرداخت حقوق سرباز معلم‌ها از مهر ۹۸/ صدور حواله الکترونیکی دارو بیماران پیوندی از ۱۰ شهریور ماه/ سرنوشت نهایی کهکشان زیبای راه شیری مشخص شد

شادنوش گفت: از تاریخ ۱۰ شهریور ماه برای بیماران پیوندی و برخی بیماران خاص حواله الکترونیکی دارو صادر می‌شود.

سرنوشت نهایی کهکشان زیبای راه شیری مشخص شد

تلاقی و ادغام کهکشان‌ها امری طبیعی در فضاست و در میلیون‌ها قرن آینده بزرگ‌ترین تلاقی در فضا بین کهکشان راه شیری و کهکشان همسایه او روی خواهد داد.

هر نوع تغییری در زندگی مولد فشار روانی است

یک روانشناس بالینی گفت: همه افراد در دوران نوجوانی با والدین خود مخالفت نمی‌کنند و تنها تعداد معدودی از نوجوانان به طور جدی دست به مخالفت و سرکشی می‌زنند.

آرتروز زانو چند درصد از افراد را گرفتار می‌کند؟ + تمرینات درمانی

عضو انجمن فیزیوتراپی، آرتروز زانو را عارضه‌ای شایع در بین سالمندان دانست که با رعایت نکاتی می‌توان بروز آن را به تعویق انداخت.

سازمان نظام پزشکی سخت‌گیرتر از دادسرا‌ها شکایت مردم را رسیدگی می‌کند

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی گفت: این سازمان سخت‌گیرتر از دادسرا‌ها شکایت مردم علیه پزشکان را رسیدگی می‌کند.

ارتقای ظرفیت‌های فنی دانشگاه علم و صنعت/ پروژه‌های با ریسک بالا حمایت می‌شوند

مدیر دفتر توسعه فناوری تجاری دانشگاه علم و صنعت گفت: پروژه‌های دارای ریسک فنی و اقتصادی بالایی در این دانشگاه حمایت می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چربی‌سوزترین موادغذایی که بدنتان نیاز دارد/ به روز شدن پرداخت حقوق سرباز معلم‌ها از مهر ۹۸/ صدور حواله الکترونیکی دارو بیماران پیوندی از ۱۰ شهریور ماه/ سرنوشت نهایی کهکشان زیبای راه شیری مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..