تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای عکس سردار سلیمانی در اتاق وزیر جنگ آمریکا / راز تغییر نام نفتکش «گریس ۱» به «آدریان دریا» چه بود؟ / هرآنچه از فرمول جنگ‌افروزی آمریکا باید بدانید

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید؛ با ما همراه باشید.

ماجرای عکس سردار سلیمانی در اتاق وزیر جنگ آمریکا  / راز تغییر نام نفتکش «گریس ۱» به «آدریان دریا» چه بود؟ / هرآنچه از فرمول جنگ‌افروزی آمریکا باید بدانید

ماجرای عکس سردار سلیمانی در اتاق وزیر جنگ آمریکا چیست؟
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی، گفت: اگر چه دشمنان در ظاهر ما را تحریم کرده و یا فحاشی‌هایی می‌کنند، ولی در دلشان اذعان می‌کنند با یک قدرت رو به رو هستند.

راز تغییر نام نفتکش «گریس ۱» به «آدریان دریا» چه بود؟ + تصاویر
طی روز‌های گذشته جمهوری اسلامی ایران نام سوپر نفتکش گریس ۱ را به آدریان دریا تغییر داد. پشت این تغییر نام منطق و دلیل ویژه‌ای نهفته است.

از تنفس مصنوعی به داعش تا تلاش برای تجزیه کشور‌های منطقه/هرآنچه از فرمول جنگ‌افروزی آمریکا باید بدانید
یکی از مصادیق برائت از مشرکین که در پیام رهبری مورد تاکید قرار گرفت، محکومیت جنگ‌افروزی‌های آمریکا و دستیارانش است.

صحبت‌های دختر جوان از نقشه کثیفی که او را به میهمانی جهنمی رساند/ از همان اول جشن نگاه‌های آن مرد آزارم می‌داد اما دیگر دیر شده بود
صحبت‌های دختر جوان از نگاه‌های شیطانی مرد جوان در میهمانی جهنمییک دختر جوان از نقشه شوم همسایه پلید برای طعمه کردن خود پرده برداشت.

دلایل نیامدن نام حضرت علی (ع) در قرآن چیست؟
یکی از علل مهم نیامدن نام حضرت به‌صورت صریح در قرآن مصون ماندن قرآن از تحریف است.

چه بخوریم که قلب‌مان سالم بماند؟
بیماری‌های قلبی عروقی یکی از دلایل اصلی مرگ و میر در دنیا است. افزایش این نوع بیماری ناشی از تغییرات در رژیم غذایی، فعالیت بدنی و مصرف دخانیات بوده که به دلیل تغییر در شیوه زندگی ناشی از شهرنشینی و صنعتی شدن پدید آمده است.

با وجود چالش‌های فرزندخواندگی، چطور می‌توانیم پدر و مادر خوبی باشیم؟
در این مطلب اظهارات یک کارشناس ارشد روان‌شناسی بالینی درباره فرزندخواندگی و همه چالش‌های آن را از نظر می‌گذرانید.

پیشگیری ازعوارض یائسگی زود رس
از عوارض دیگری که احتمالا هنگام عبور از یائسگی تجربه می‌کنید احساس لرز و سرد شدن در پاها، تکرر ادرار، افسردگی و نوسانات خلقی است .

خطوط چهره‌تان چه می‌گویند؟
ما زمان زیادی از زندگی خود را صرف از بین بردن خطوط روی پوستمان می‌کنیم، اما این چین و چروک‌ها می‌توانند جزئی از دارایی ما باشند.

ناگفته‌های نویسنده طنز از شب‌نشینی خبرساز مهران مدیری/ برخی مسائل مانند زلزله تلخ است!
نویسنده متن «دورهمی» از ایده‌هایی که مهران مدیری برای برنامه شب نشینی دارد طی گفتگویی سخن گفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای عکس سردار سلیمانی در اتاق وزیر جنگ آمریکا / راز تغییر نام نفتکش «گریس ۱» به «آدریان دریا» چه بود؟ / هرآنچه از فرمول جنگ‌افروزی آمریکا باید بدانید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..