تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعویق یک ساله معرفی و عرضه ابرخودرو مرسدس AMG One

تعویق یک ساله معرفی و عرضه ابرخودرو مرسدس AMG One

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ابرخودرو مرسدس AMG One یکی از جذاب‌ترین و قدرتمندترین سوپر اسپرت‌های مورد انتظار در چند سال اخیر است، مرسدس برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ خبر ساخت این ابرخودرو بسیار قدرتمند و متفاوت را به طرفداران خود داد، در آن زمان اعلام شد که مرسدس AMG One در سال ۲۰۲۰ معرفی و عرضه می‌شود، طی دو سال گذشته اخبار و شایعات تکمیلی زیادی در مورد این ابرخودرو منتشر شد و بسیاری از طرفداران خودرو هر روزه منتظر شنیدن اخبار جدیدتر از مرسدس AMG One بودند. دلیل اهمیت ابرخودرو جدید مرسدس آن است که این شرکت به‌طور معمول تلاشی برای ساخت مدل‌های تولید محدود یا ابرخودرو‌های خاص و لاکچری نمی‌کند و خط تولید آن از خودرو‌های شهری پرطرفدار تشکیل شده، علی‌رغم حضور پرقدرت مرسدس در مسابقات فرمول یک و تعداد قهرمانی‌های بالا در این مسابقات، مرسدس برندی برای تولید ابرخودرو‌های قدرتمند و منحصر‌به‌فرد شناخته نمی‌شود و به همین دلیل ابرخودرو هزار اسب‌بخاری AMG One که از پیشرانه خودرو‌های فرمول یک این شرکت بهره می‌برد، جذابیت فراوانی برای طرفداران صنعت خودرو در سراسر جهان دارد.

اما این روز‌ها به ندرت خبری از پروژه ابرخودرو AMG One شنیده می‌شود، دلیل این اتفاق مشکل به‌وجود آمده در تولید نهایی این ابرخودرو و در نهایت تاخیر در عرضه آن است، مرسدس به تازگی اعلام کرده که ابرخودرو AMG One، یک سال دیرتر یعنی در سال ۲۰۲۱ معرفی و عرضه خواهد شد.

نسخه‌های تولید محدود مازراتی با تودوزی چرم خاص در رویداد مونتری

نسخه‌های تولید محدود مازراتی با تودوزی چرم خاص در رویداد مونته‌ری
دلیل تاخیر در عرضه ابرخودرو مرسدس AMG One چیست؟

همانطور که می‌دانید ابرخوردو جدید مرسدس یک مدل خیابانی خواهد بود، یعنی اجازه قانونی برای تردد در خیابان‌های شهری و جاده‌های بین شهری را خواهد داشت، دریافت چنین مجوزی برای خودرویی با هزار اسب‌بخار قدرت و پیشرانه مسابقه‌ای فرمول یک بسیار دشوار است، به‌خصوص آن‌که برخی قوانین به‌تازگی تغییر کرده و خودرو‌های شهری باید قدرت و سرعت محدودتری داشته باشند. همچنین قوانین سخت‌گیرانه جدید آلایندگی خودرو در اروپا نیز سنگی دیگر در مسیر ساخت این خودرو خواهد بود. این اتفاقات دلیل اصلی تاخیر در عرضه ابرخوردو ابرخودرو مرسدس AMG One است. حال طبق اخبار جدید، مهندسان طراح این خودرو، در عملیات بازسازی پیشرانه ۱.۶ لیتری ۶ سیلندر کم‌کاری می‌کنند و این پروژه با سرعت پایینی در حال انجام است.

نسخه‌های تولید محدود مازراتی با تودوزی چرم خاص در رویداد مونته‌ری

نسخه‌های تولید محدود مازراتی با تودوزی چرم خاص در رویداد مونته‌ری

به‌گفته مرسدس ابرخودرو AMG One با پیشرانه فرمول یک، حداقل هزار اسب‌بخار قدرت دارد، تنها ۲۷۵ نسخه از این خودرو تولید می‌شود که هرکدام با قیمت حدود ۲.۷ میلیون دلار به‌فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: احتمال به تعویق افتادن معرفی ابرخودروی بعدی لامبورگینی

انتهای پیام/

تاخیر در ساخت ابرخودرو مرسدس AMG One



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعویق یک ساله معرفی و عرضه ابرخودرو مرسدس AMG One»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..