تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واحد تولیدی تلفن همراه و تبلت در ارومیه راه‌اندازی شد

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی و به نقل از سایت صمت استان، محمد دهقان گفت: برای اولین بار در استان واحد تولیدی گوشی تلفن همراه و تبلت با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان ارومیه راه‌ اندازی شد.

دهقان در بازدید از این واحد بیان کرد: این واحد با حجم سرمایه گذاری ۸ هزار میلیون ریال در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۸۶ متر مربع ایجاد و راه اندازی شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی در ادامه گفت: با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۴ نفر مهیا گردید.

وی در ادامه عنوان کرد: ظرفیت این واحد تولیدی سالانه ۱۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه و ۲۰ هزار دستگاه تبلت می باشد و درآینده نزدیک نسبت به توسعه واحد اقدام خواهد شد.

دهقان ضمن تاکید بر اینکه کشور نیازمند راه اندازی واحد های دانش بنیان است اظهار داشت: با راه اندازی واحدهای دانش بنیان زمینه اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان دانشگاه های فنی فرآهم شده و نیاز کشور به واردات محصولات الکترونیکی نیز تامین می شود.

وی دراین بازدید عنوان کرد: توجه به کیفیت و بروز بودن محصولات و همچنین مناسب بودن قیمت تمام شده محصول برای مصرف کننده نسبت به محصولات مشابه وارداتی تضمین بقاء تولید خواهد بود.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واحد تولیدی تلفن همراه و تبلت در ارومیه راه‌اندازی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..