تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه‌های تولید محدود مازراتی با تودوزی چرم خاص در رویداد مونتری

نسخه‌های تولید محدود مازراتی با تودوزی چرم خاص در رویداد مونته‌ری

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد هفته خودرو مونتری آغاز شده و طبق اخبار جدید، مازراتی با خودروهایی خاص به این رویداد وارد شده است. رویداد خودرو هفته مونتری یک جشنواره محلی در مونتری کالیفرنیا است که در آن بسیاری از خودروسازان مطرح جهان گرد هم می‌آیند تا خودرو‌های جدید خود را به‌نمایش گذاشته یا عملکرد آن‌ها را به رخ رقبا بکشانند. این رویداد علی‌رغم اهمیت نه‌چندان زیادش، طرفداران بسیاری دارد و در سال‌های اخیر رونق فراوانی گرفته، از رویداد‌های مشابه هفته خودرو مونتری می‌توان به جشنواره سرعت گودوود اشاره کرد، البته جشنواره گودوود قدمت و شهرت بیشتری نسبت به هفته خودرو مونتری دارد، اما هر دو رویداد به صورت محلی و غیرنمایشگاهی برگزار می‌شوند. رویداد مونتری هر ساله در ماه آگوست برپاشده و امسال نیز از ۱۲ آگوست آغاز شده است.

مازراتی از روز ۱۴ آگوست به رویداد هفته خودرو مونته‌ری وارد شد تا خودرو‌های تولید محدود خود را در این رویداد به نمایش بگذارد. مدل‌های سدان کواتروپورو و شاسی‌بلند لوانته که هر دو از مطرح‌ترین تولیدات مازراتی هستند در نسخه‌های جدید و با تغییرات اندک در داخل اتاق، از مهمانان ویژه رویداد کالیفرنیا محسوب می‌شوند. این دو مدل از تودوزی جدید با نام PELLETESSUTA بهره می‌برند که از چرم ناپا باکیفیت تولید شده و به صورت دستی بر روی اجزا مختلف داخل اتاق این دو مدل دوخته شده است. این نوع چرم خاص فوق‌العاده سبک، نرم و بادوام است و تنها در خودرو‌های منحصر‌به‌فرد و لوکس مورد استفاده قرار گرفته می‌شود. مازراتی ادعا می‌کند، آن‌ها تنها شرکتی هستند که می‌توانند چنین فضای داخلی را برای مشتریان خاص خود پیشنهاد دهد.

نسخه‌های تولید محدود مازراتی با تودوزی چرم خاص در رویداد مونتری

نسخه‌های تولید محدود مازراتی با تودوزی چرم خاص در رویداد مونته‌ری

نسخه‌های تولید محدود مازراتی با تودوزی چرم خاص در رویداد مونته‌ری
همانطور که گفته شد، این نوع نسخه ویژه از مدل‌های کواتروپورو و لوانته در تعداد محدودیت تولید می‌شوند، مازراتی اعلام کرده که تنها ۵۰ خودرو کواتروپورو و ۵۰ خودرو لوانته با این تودوزی چرم خاص ساخته می‌شود و در بازار آمریکای شمالی به‌فروش خواهد رسید. علاوه برم مدل‌های یاد شده، مازراتی یک نسخه ویژه کواتروپورو Q4 گرندلوسسو با طراحی بیرونی آبی لاجوردی، دیسک ترمز آبی و تودوزی چرم قهوه‌ای را به‌همراه یک نسخه لوانته S گرنداسپرت با سایه‌های برنزی، چرخ‌های صیقلی ۲۱ اینچی Helios را و تودوزی مشکی با خود به رویداد هفته خودرو مونتری آورده است. مازراتی تاکنون قیمت مدل‌های یادشده را اعلام نکرده، اما طبق برنامه‌های این شرکت، خرید مدل‌های نسخه محدود مازراتی در فصل زمستان ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد. در فصل بهار نیز سفارشات ثبت شده به دست مشتریان خواهد رسید.

نسخه‌های تولید محدود مازراتی با تودوزی چرم خاص در رویداد مونته‌ری

نسخه‌های تولید محدود مازراتی با تودوزی چرم خاص در رویداد مونته‌ری

بیشتر بخوانید: احتمال به تعویق افتادن معرفی ابرخودروی بعدی لامبورگینی

انتهای پیام/

رونمایی از تودوزی چرم مازراتی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه‌های تولید محدود مازراتی با تودوزی چرم خاص در رویداد مونتری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..