تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران ۳ - هنگ کنگ ۰ / صعود والیبالیست‌های بانوان کشورمان به یک چهارم نهایی

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی والیبال بانوان ایران و هنگ کنگ امروز از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح به وقت تهران در سئول به مصاف یکدیگر رفتند. بانوان ایرانی در نخستین دیدارشان مقابل کره جنوبی شکست خورده بودند، اما در این بازی موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر برنده از زمین خارج شوند.

بازی در ست نخست نزدیک دنبال شد و ۲ تیم تقریبا نمایش برابری داشتند، اما در پایان تیم ملی والیبال کشورمان موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ برنده این ست باشد.  

بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال بانوان ایران ۰ - کره جنوبی ۳ / شکست سرو قامتان ایرانی مقابل میزبان

سرو قامتان کشورمان در ست دوم نمایش بهتری داشتند و با بازی خوبشان توانستند حریفشان را به راحتی با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ شکست دهند.

هنگ کنگی‌ها پس از این جریان بازی را به طور کامل از دست دادند و در ست سوم هم ۲۵ بر ۱۵ شکست خوردند تا ۳ بر صفر بازنده این بازی باشند.  

تیم ملی والیبال بانوان کشورمان با این پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

بیشتر بخوانید: بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان ایران برای مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد

انتهای پیام/ 

پیروزی آسان والیبالیست های ایرانی برابر هنگ کنگ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران ۳ - هنگ کنگ ۰ / صعود والیبالیست‌های بانوان کشورمان به یک چهارم نهایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..