تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عزیزی: چشم انداز گلف ایران المپیک ۲۰۲۴ است

حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: برنامه‌هایی را برای رشته گلف و انجمن‌های تابع برنامه ریزی کرده ایم و تلاش می‌کنیم که به صورت جامع همه رشته‌ها را در حوزه بانوان و آقایان ببینیم آن هم به صورت تفکیک شده، همچنین در رده‌های سنی هر ۲ حوزه این برنامه را پیش رو خواهیم داشت، تقویم اجرایی فدراسیون را برای سال ۹۸ تدوین کرده ایم و به استان‌ها ابلاغ نمودیم. اکنون هم مشغول برگزاری مسابقات به تفکیک برای همه‌ی رده‌های سنی بانوان و آقایان هستیم، بخشی از این مسابقات را نیز برگزار کرده ایم.

بیشتر بخوانید: تیم حفاری در لیگ برتر گلف کشور قهرمان شد

او تصریح کرد: برای بانوان زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال ۲ بار اردو‌ی تیم ملی برای هر رده سنی تشکیل دادیم و چشم اندازی که دنبال می‌کنیم المپیک ۲۰۲۴ است و برای اینکه از پیش حذف شده نباشیم، تاحدی که می‌توانیم خودمان را در سطح این رقابت‌ها قرار می‌دهیم و اگر هم به ۲۰۲۴ نرسیدیم تلاش می‌کنیم تا در المپیک‌های بعدی مدعی باشیم.

برنامه‌های رسیدن به المپیک را بررسی کرده ایم

حمیدی افزود: برنامه‌هایی را برای رسیدن به المپیک بررسی کرده ایم که چه ملزوماتی نیاز است و بر همین اساس جلو می‌رویم. بودجه‌ای که از دولت می‌گیریم محدود است، اما بودجه‌ای که از منابع خصوصی دریافت می‌کنیم و کمک‌هایی که در درون فدراسیون ایجاد می‌شود کار‌های ما را پیش می‌برد. توجه به همه رده‌های سنی و تلاشی که هیئت‌های استانی انجام می‌دهند در راستای برنامه ریزی کل و جامع فدراسیون است و در مجموع در حال پیشبرد برنامه‌ها هستیم و از این نظر مشکلی برای ما ایجاد نمی‌شود، اما در بخش دولتی باید تلاش کنیم که بودجه ما افزایش بیابد برای این که بتوانیم برنامه‌های مهم تری را به اجرا بگذاریم. از تمامی کسانی که از ورزش این کشور حمایت می‌کنند سپاسگزارم و امیدوارم که بتوانیم قدمی رو به جلو برداریم.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس فدراسیون گلف کشورمان در خصوص مسائل مختلف



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عزیزی: چشم انداز گلف ایران المپیک ۲۰۲۴ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..