تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیمار با انتقالی قرضی به بارسلونا می‌رود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  هر دو روزنامه ورزشی کاتالونیا، اسپورت و موندو دپورتیوو امروز هم روی جلد خود را به انتقال نیمار اختصاص داده و مدعی شدند روز دوشنبه در جریان جلسه مدیران بارسلونا پیشنهاد جدیدی از سوی بارسا برای انتقال این ستاره برزیلی به نوکمپ تنظیم و به صورت مکتوب آماده شده و با اینکه از مفاد این پیشنهاد خبر دقیقی به بیرون درز نکرده ولی هر دو روزنامه با توجه به منابع نزدیک به باشگاه ادعایی درباره مفاد آن منتشر کرده‌اند.

بر اساس گزارش‌ این دو روزنامه، بارسا که قصد دارد آن را به پاریسی‌ها ارائه کند، خواستار این شده که نیمار به مدت یک فصل به صورت قرضی به نوکمپ منتقل شده و در قرارداد او بند خریدی گنجانده شود که بارسا در پایان فصل یعنی در سال 2020 او ار با پرداخت 150 میلیون یورو به صورت دائمی به خدمت بگیرد. موندو دپورتیوو می‌گوید بهای پرداختی بارسا برای قرارداد قرضی نیمار هم به بسیار بیشتر از قرارداد قرضی انتقال کوتینیو به بایرن یعنی 8.5 میلیون یورو خواهد بود.

موندو می‌گوید آنچه مدیران بارسا را نگران کرده این است که دو هفته مانده به پایان فصل نقل و انتقالات، کاتالان‌ها می‌دانند رئیس PSG الخلیفی معامله با رئال را به معامله با بارسا ترجیح می‌دهد و از سوی دیگر یوونتوس هم وارد این بازی شده و ستاره آرژانتینی‌اش پائولو دیبالا را به باشگاه پاریسی پیشنهاد کرده است.

نیمار دو فصل پیش بارسلونا را ترک کرد تا به پاری‌سن‌ژرمن بپیوندد.

255 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیمار با انتقالی قرضی به بارسلونا می‌رود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..