تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقصد بعدی ریبری مشخص شد؟

خبرگزاری ایسنا: به نظر می رسد ستاره سابق بایرن مونیخ، فیورنتینا را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرده است.

 فرانک ریبری ستاره فرانسوی سابق بایرن مونیخ هنوز تیم فصل جدید خود را مشخص نکرده سات. در حالیکه ابتدا گمان می رفت او برای ادامه فوتبال خود راهی خاورمیانه شود، اکنون از اروپا به عنوان مقصد بعدی این بازیکن یاد می شود.

باشگاه فیورنتینا با این بازیکن آزاد مذاکرات مثبتی داشته است و به نظر می رسد دو طرف به توافق برای همکاری دست یافتند و در صورتی که این بازکین در معاینات پزشکی موفق شود، قرارداد او با این تیم ایتالیایی امضا خواهد شد.

ریبری دوشنبه شب پستی در توئیتر خود منتشر کرد و نوشت آماده چالش جدیدی است ولی اسم تیم بعدی خود را مشخص نکرده است ولی با توجه به حضور او در اروپا، به احتمال زیاد این بازیکن، فیورنتینا را به عنوان مقصد بعدی خود تعیین کرده است.

ویچنزو مونتلا سرمربی فیورنتینا نیز تایید کرده است که علاقه زیادی به ریبری ۳۶ ساله دارد و معتقد است این بازیکن فرانسوی می تواند قدرت حمله تیمش را افزایش دهد و باعث تنوع در ترکیب بنفش های فوتبال ایتالیا شود.

ریبری در سال ۲۰۰۷ با جدایی از مارسی راهی بایرن مونیخ شد و در این تیم ۲۱ جام قهرمانی به دست آورد که ۸ تای آن بوندسلیگا بود. او همچنین در سال ۲۰۱۳ عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را نیز به دست آورد و مرد سال یوفا نیز لقب گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقصد بعدی ریبری مشخص شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..