تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شما پیش بینی کنید/ برگزیده فینال عصرجدید چه کسی خواهد شد؟+ فیلم

از بین فینالیست‌های «عصر جدید» چه کسی استعداد برتر می‌شود؟به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته آخرین قسمت برنامه استعداد یابی «عصر جدید» روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

پنج فینالیست این رقابت‌ها که از رشته‌های مختلف هنری، سرگرمی و ورزشی به آخرین صحنه عصر جدید پا گذاشته بودند، در برابر دیدگان احسان علیخانی، داوران و تماشاگران آخرین هنرنمایی خود را روی صحنه بردند.

حالا نوبت به انتخاب مخاطبان عصر جدید رسیده است؛ مخاطبانی که ۷۲ ساعت فرصت دارند تا با رای خود استعداد برتر این مسابقه را انتخاب کنند. استعداد برتری که اعتبار ۵۰۰ میلیونی تومانی را برنده خواهد شد.

به نظر شما چه کسی با رای مردم نفر برتر برنامه عصر جدید خواهد شد؟

پارسا خائف (خواننده نوجوان)

فاطمه عبادی (هنرمند نقاش با شن)

سعید فتحی روشن (شعبده باز و منتالیست)

محمد زارع (آکروبات کار)

گروه دختران نینجا (هنز‌های رزمی)

شما می‌توانید با ارائه رای در بخش نظرات، پیش بینی خود را از نتیجه نهایی این رقابت اعلام کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شما پیش بینی کنید/ برگزیده فینال عصرجدید چه کسی خواهد شد؟+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..