تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست مصلحتی ملی پوش ایران در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان/ فرار از قرعه نحس

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان با کسب مدال طلای امیرحسین مقصودی و عباس فروتن در اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم و برنز محمدصاق فیروزپور در وزن ۷۰ کیلوگرم برای ایران به پایان رسید. در وزن ۷۹ کیلوگرم عبدالله شیخ اعظمی می‌توانست شانس کسب مدال باشد، اما به نظر می‌رسد با توجه به همگروهی با نماینده رژیم اشغالگر قدس، تصمیم بر این گرفته شد او مقابل حریف الجزایری مغلوب شود تا ایرانی‌ها مثل همیشه ثابت کنند برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین با قدرت پای آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم عبدالله شیخ اعظمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۵ مغلوب بنفردجلاه از الجزایر شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، شیخ اعظمی از دور مسابقات کنار رفت و پانزدهم شد.

شیخ اعظمی در صورت پیروزی مقابل نمانیده الجزایر باید در دور بعد با برنده گرجستان و رژیم صهیونیستی کشتی می‌گرفت. از آنجا که پیروزی باگراتی گاگنیدزه گرجستانی مسلم به نظر می‌رسید به طور حتم شیخ اعظمی باید مقابل این کشتی گیر مبارزه می‌کرد، اما این احتمال نیز وجود داشت که مقابل کشتی گیر آماده گرجستانی که در نهایت نیز راهی فینال شد مغلوب شود که در آن زمان باید در گروه شانس مجدد مقابل ماکس کاسپروویچ نماینده رژیم صهیونیستی قرار می‌گرفت. به همین منظور شکست مصلحتی مقابل فاتح بنفردجلاه الجزایری بهترین راه برای روبرو نشدن احتمالی مقابل نماینده اشغالگر قدس بود.

ماکس کاسپروویچ از رژیم صهیونیستی به دیدار رده بندی این وزن رسید و با شکست مقابل میلان مستر مجارستانی پنجم شد.

بیشتر بخوانید:

۲ مدال طلا و یک برنز برای کشورمان در ۵ وزن نخست/ ایران پس از روسیه در جایگاه دوم

مقصودی: حس بسیاری زیبابی است وقتی سرود ایران در کشور دیگری نواخته می‌شود/ با یزدانی رفیق هستم

فروتن: خدا را شکر مدال طلای سال گذشته را تکرار کردم/ دوست دارم شبیه خودم قهرمان المپیک شوم

انتهای پیام/

فرار کشتی گیر جوان ایرانی از قرعه نحس در رقابت‌های جهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست مصلحتی ملی پوش ایران در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان/ فرار از قرعه نحس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..