تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازنگری در ارجاع بیماران به مراکز درمانی/ لزوم استفاده از بیمارستان‌های بیشتر جهت انتقال بیماران

رئیس اورژانس تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بازنگری در ارجاع بیماران به مراکز درمانی / لزوم استفاده از تعداد بیمارستان‌های بیشترپیمان صابریان رئیس اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تدوین طرح ارجاع در اورژانس تهران، اظهار کرد: در حال حاضر اورژانس تهران در حال تدوین و اجرای طرح ارجاع بیماران در هنگام بروز عوارض به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تهران است و بر اساس قانون با توجه به شرایط جسمانی بیماران، تکنسین اورژانس باید فرد بیمار را به نزدیک‌ترین بیمارستان محل سکونت خود منتقل کند.

صابریان با اشاره به تدوین طرح ارجاع، بیان کرد: طرح ارجاع بیماران به وسیله تکنسین‌های سازمان اورژانس کشور جهت بازنگری به معاونت درمان ارسال شده است و با توجه به شرایط بیماران، تعداد مراکز درمانی که اورژانس می‌تواند بیماران را به آنها منتقل کند، به دلیل افزایش جمعیت شهرنشینی و محدوده جغرافیایی تهران، به اورژانس اجازه داده شود بیماران را به بیمارستان‌های بیشتری منتقل کنند.

اورژانس اجازه انتقال بیماران به مراکز خصوصی را ندارد

وی ادامه داد: اورژانس ۱۱۵ اجازه انتقال بیماران به بیمارستان‌های خصوصی را ندارد، زیرا در هنگام ارجاع بیماران به برخی بیمارستان‌ها به دلیل نداشتن قرارداد مرکز درمانی با بیمه فرد موردنظر، تمام هزینه‌ها از خانواده بیمار دریافت می‌شود و همین مسئله موجب بروز اشکال در خدمات‌رسانی خوب به مردم و شکایت از سوی آن‌ها به دلیل انتقال بیمارشان به یک مرکز خصوصی منجر می‌شود.

بیشتر بخوانید: تهران عنوان‌دار بیشترین ماموریت اورژانس هوایی

رئیس اورژانس تهران گفت: اگر بازنگری طرح ارجاع مورد تأیید قرار گیرد، اورژانس نیز اجازه دارد جهت انتقال بیماران خود، از بیمارستان‌های بیشتری استفاده کند تا هیچ گونه مشکلی در وضعیت جسمانی بیماران ایجاد نشود.

وی یادآوری کرد: اورژانس تهران به فکر راه‌اندازی دفاتری در ایستگاه‌های مترو است تا تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی در این مناطق حاضر باشند و در صورت بروز حادثه‌ای، اقدامات اولیه جهت انتقال مصدومان و حتی بیماران به مراکز درمانی در کمترین زمان موجود ایجاد شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازنگری در ارجاع بیماران به مراکز درمانی/ لزوم استفاده از بیمارستان‌های بیشتر جهت انتقال بیماران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..