تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاعر «دو فنجان غزل» زندگی فرمانده نیروی هوایی ارتش را می‌نویسد

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

درباره یکی از فرماندهای نیروی هوایی ارتش در زمان جنگ می نویسم/ کمتر به نگارش خاطرات هیدان زنده پرداختیمناصر پروانی شاعر، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کتاب در دست نگارشش گفت: هم اکنون مشغول نوشتن کتاب زندگی یکی از فرماندهان جنگ که از فرماندهان نیروی هوایی ارتش و از دوستان شهید بابایی و اردستانی بود،  هستم. این روزها خاطرات وی را ضبط می کنم. امیدوارم مصاحبه هایم تا پایان تابستان تمام شود و از آغاز پاییز کار نگارش خاطرات را آغاز کنم. امیدوارم این کتاب تا پایان سال  یا برای عرضه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال آینده  منتشر شود.

وی افزود: تفاوتی که کتابم با کتاب های دیگر خاطره نویسی دارد، این است که در کتابم بر وجه خانوادگی، عشق، عاطفه و محبت تاکید کرده‌ام. فیلم «شوق پرواز» هم با ویژگی خاص همین کتاب تهیه شده بود. در آن اثر هم وجه خانوادگی و محبت به فرزندان پررنگ تر از فیلم های دیگر بود. سعی می کنم شیوه ام در نگارش این کتاب مانند دو رمان دیگرم بیشتر جوانان را مخاطب قرار دهد.

این شاعر با اشاره به اینکه مطالب کتاب جدیدش مستند است، بیان کرد: من سراغ خاطره نویسی نرفتم؛ خاطره نویسی سراغ من آمد. کارهای کمی در حوزه خاطره نویسی شده است و بسیار کم به اسطوره های ملی پرداختیم. در قدیم فردوسی این کار را کرد و پس از انقلاب کارهایی انجام شد اما در این کارها بیشتر به شهیدان توجه کردند و  به نگارش خاطرات کسانی که شهید زنده هستند، کمتر پرداخته شد. قرار است داستان کتاب جدیدم  با قهرمان پروری، اسطوره سازی و  جلوه های عاطفی  همراه باشد و نشان دهم یک فرمانده جنگ می تواند پشت شخصیت جنگی که دارد  یک پدر خوب،همسر خوب و دوست مهربان باشد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاعر «دو فنجان غزل» زندگی فرمانده نیروی هوایی ارتش را می‌نویسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..