تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترنجستان بهشت میزبان محبان علی (ع) می شود/بررسی کتاب «علی از زبان علی» در عید غدیر

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت فرا رسیدن بزرگ‌ترین عید شیعیان، عید غدیر خم، نشست نقد و بررسی کتاب با ارزش «علی از زبان علی» برپا می‌شود. این کتاب که تألیف حجت‌الاسلام محمد محمدیان، نمایندۀ سابق ولی فقیه در دانشگاه‌ها است، با حضور نویسندۀ اثر معرفی و بررسی خواهد شد.

«علی از زبان علی» اثری است که در آن، مسائل سیاسی و اجتماعی زمانۀ حضرت علی علیه‌السلام از زبان شریف ایشان بیان شده و دفتر نشر معارف آن را منتشر کرده است.

ترنجستان بهشت میزبان محبان علی (ع) می شود/بررسی «علی از زبان علی» در عید غدیر

همچنین به مناسبت این عید فرخنده، شاعر اهل‌بیت، احمد بابایی در این مراسم شعرخوانی خواهد کرد. در حاشیۀ این نشست، جشن امضای کتاب «خنجر سپید شب» اثر مسلم ناصری نیز برگزار می‌شود.

«خنجر سپید شب» را که دفتر نشر معارف به چاپ رسانده است، زندگی پسری است که سر ناسازگاری با دایی‌اش، خلیفۀ سوم عثمانی دارد. او که پسری از خاندان بنی‌امیه و از مخالفان امام‌ علی علیه‌السلام است، سرانجام دوستدار حضرت امیر می‌شود. شخصیت این کتاب و اتفاقاتی که برایش رخ داده است، استناد تاریخی دارد.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم، سه‌شنبه ۲۹ مرداد همزمان با روز عید سعید غدیر، ساعت ۱۷ در ترنجستان بهشت واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از حسینیۀ ارشاد حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

 کتاب «علی از زبان علی» در عید غدیر بررسی می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترنجستان بهشت میزبان محبان علی (ع) می شود/بررسی کتاب «علی از زبان علی» در عید غدیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..