تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صفحه رسمی اینستاگرام آمدنیوز توسط یک کشاورز از دسترس خارج شد! +تصویر

صفحه رسمی اینستاگرام آمدنیوز توسط یک کشاورز از دسترس خارج شد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه رسمی اینستاگرام کانال دروغ‌پرداز آمدنیوز توسط یک جوان اهل هشتبندی میناب از دسترس خارج شد. به تازگی الیاس غریب زاده، اعلام کرده است: «از زمانی که ندای رهبری در خصوص ورود جوانان  آتش به اختیار در عرصه کار فرهنگی به گوشمان رسید، خیلی جدی تصمیم گرفتیم در بعد سَلبی ورود کنیم و دشمن را از فضای مجازی برانیم و بتارانیم.»

این جوان کشاورز درباره نحوه فعالیت خود توضیح داده است: «در ایام فراغت از کشت و کار و زراعت با تعدادی از جوانان دیگر در استان‌های مختلف گروهی سایبری تشکیل داده‌ایم و به عملیات مشترک علیه منتشر کنندگان دروغ و شایعه اقدام می‌کنیم.»

غریب زاده خبر داده است که سحرگاه روز گذشته با دریافت پیامی از طرف اینستاگرام دریافت کرده است که مهر تاییدی بر اظهارات آنان علیه صفحه رسمی آمدنیوز مبنی بر نفرت پراکنی مکرر، زده است. بر همین اساس هم اینستاگرام، حساب رسمی گروه خبری آمدنیوز  با ۹۲۱ هزار دنبال‌کننده مسدود کرده است.

صفحه رسمی اینستاگرام آمدنیوز توسط یک کشاورز از دسترس خارج شد +تصویر

بیشتر بخوانید: اعتراف آمدنیوز به #اقتدار_سپاه؛ زم بالاخره در برابر قدرت سپاه زانو زد +عکس

این خبر در حالی منتشر شده است که پیشتر برخی از رسانه‌ها علت از دسترس خارج شدن صفحه اینستاگرام این کانال دروغ‌پرداز را انتشار اسناد جعلی و فیلم‌های غیراخلاقی و خشونت‌آمیز، می‌دانستند.

صفحه رسمی اینستاگرام آمدنیوز توسط یک کشاورز از دسترس خارج شد +تصویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صفحه رسمی اینستاگرام آمدنیوز توسط یک کشاورز از دسترس خارج شد! +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..