تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال مشخص شدند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال کشورمان از روز پنج شنبه ۳۱ مرداد ماه به مدت ۳ روز در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار می‌گردد. در این اردو ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی به مانند سه اردوی گذشته سعی کرده است بیشتر از بازیکنان جوان دعوت کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان برای مرحله چهارم اردوی تیم ملی نام ۱۸ بازیکن را اعلام کرده است که این اسامی به شرح ذیل است:

رحمان سارانی، بهزاد عظیمی، قدرت بهادی، علیرضا رفیعی پور، سجاد مسیحی، سجاد بابایی، طا‌ها نعمتیان، مهدی کریمی، حمید رضا ره انجام، مهدی فتحی، سعید احمد عباسی، محمد رضا سنگ سفید، محسن منتظمی، علی رحیمی، حمزه کدخدایی، امیر الوندی، میثم اینانلو

این بازیکنان باید خود را روز پنج شنبه خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

بازیکنان دعوت شده به این اردو خود را برای بازی‌های تدارکاتی با تیم ملی قطر آماده می‌کنند که قرار است طی ۲ روز و در تاریخ ۱۲ و ۱۴ شهریور ماه در سالن شهید حیدریان قم برگزار شود.

بیشتر بخوانید: شمس راهی تایلند می‌شود

بازی تدارکاتی تیم ملی کشورمان با قطر یک بازی دوستانه‌ای است که بیشتر جنبه باز پس گیری رکورد وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان دارد.

حدود ۲ ماه پیش بود که فالکائو برزیلی به تیم ملی کشورش دعوت شد و در چند بازی دوستانه برای تیم ملی برزیل به میدان رفت و توانست که رکورد گلزنی وحید شمسایی را بشکند. او اکنون با زدن ۴۰۰ گل در مسابقات توانسته که آقای گلی جهان را از آن خود کند. این در حالی است که وحید شمسایی تاکنون ۳۹۲ گل به ثمر رسانده و اگر بتواند در بازی با قطر ۹ گل به ثمر برساند می‌تواند دوباره رکورد گلزنی خود را از دست فالکائو خارج کند.

بیشتر بخوانید: ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند به شنزن می‌پیوندد

لازم به یادآوری است که تیم ملی فوتسال کشورمان به غیر از بازی با تیم ملی قطر، قرار است ۳۱ شهریور ماه در تورنمنت چهار جانبه آستاراخان روسیه شرکت کند که در آن مسابقات تیم‌های خوب و مطرحی نظیر روسیه، قزاقستان و آذربایجان شرکت می‌کنند که هر کدام از این تیم‌ها جز ۱۰ تیم برتر رنکینگ جهانی هستند و بازی با این کشور‌ها می‌تواند به تیم ملی فوتسال کشورمان را در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و همچنین مقدماتی جام جهانی بسیار کمک کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال مشخص شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..