تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حل مشکل اشتغال در گرو سرمایه گذاری است

خان‌میرزا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اسماعیل خان‌میرزا، مدیر دفتر توسعه فناوری، تجاری و کارآفرینی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات دانشجویان پس از فارغ التحصیلی، اشتغال است.

او با بیان اینکه فرصت اشتغال در دانشگاه‌های برتر وجود دارد، ادامه داد: در دانشگاه‌های برتر اصل اشتغال، کیفیت آن است؛ یعنی فارغ التحصیلان متناسب با توانمندی‌ها و تحصیلات خود مشغول به تحصیل شوند و زمینه برای کارآفرینی فراهم کنند.

خان میرزا افزود: در مدارج دانشگاهی تحصیلات تکمیلی، فارغ التحصیلان توقع کار مناسب دارند.

مدیر دفتر توسعه فناوری، تجاری و کارآفرینی دانشگاه علم و صنعت، یکی دیگر از مشکلات فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی را ازدواج و خدمت نظام وظیفه عنوان و تصریح کرد: دغدغه نظام وظیفه برای فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی این است که بین زمان تحصیل و بازار کار فاصله می‌افتد و این امر باعث کاهش اعتماد به نفس آن‌ها شده و امید را از آن‌ها می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: آغاز ثبت نام سومین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی/ ۱۰ هزار نفر جذب خواهند شداو گفت: راه حل‌هایی در این زمینه وجود دارد مانند طرح‌های سربازی که بنیاد ملی نخبگان ارائه و طرح کسری خدمت که نیرو‌های مسلح ارائه می‌کند.

خان میرزا ادامه داد: این موضوع فقط شامل نخبگان و دانشجویانی است که توانمندی انجام طرح‌های مورد نیاز نیرو‌های مسلح را داشته باشند.

مدیر دفتر توسعه فناوری، تجاری و کارآفرینی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه محور حل مشکل اشتغال در گرو سرمایه گذاری است، تاکید کرد: اگر مشکل اشتغال حل شود، یعنی امید به اینکه فرصت‌های شغلی خوب وجود دارد و فرد بعد از فارغ التحصیلی، نگرانی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

فرصت اشتغال در دانشگاه‌های برتر وجود دارد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حل مشکل اشتغال در گرو سرمایه گذاری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..