تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجموعه خاطرات کودکان مبتلا به سرطان منتشر شد

حامی منتشر شدمنصوره میرفتاح نویسنده و شاعر، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص  کتاب جدیدش  با عنوان «حامی» گفت: «حامی» مجموعه داستان  کوتاهی است که به همت موسسه خیریه محمد حسین رضوی و به کوشش نسترن رضوی منتشر می‌شود. من در این کتاب خاطرات کودکان مبتلا به سرطان  را که نسترن رضوی جمع آوری کرده بود، به  قصه تبدیل کردم. مجوز انتشار کتاب به نام موسسه خیریه محمدحسین رضوی صادر شده است و انتشارات جنگل از چاپ آن حمایت کرده است.

وی افزود: کار نگارش کتاب های جدیدم با عنوان های «هذیان نیمه شب» و «عشق به هر تقدیر» هم به پایان رسیده است. این کتاب ها را در انتشاراتی خودم منتشر می کنم و برای انتشارشان با هیچ ناشری کار نخواهم کرد. هم اکنون تلاش می کنم، مجوز احداث انتشاراتی ام را دریافت کنم. پس از دریافت مجوز کتاب های جدیدم را منتشر خواهم کرد.

این نویسنده به  مجموعه ترانه اش برای کودکان هم اشاره و بیان کرد: بر اساس  نقاشی های کودکی که ناتوانی جسمی دارد، مجموعه ترانه ای را منتشر می کنم. ترانه هایم در کنار این نقاشی ها قرار می‌گیرد.  این کتاب هنوز در دست  نگارش و قرار است انتشارات محمد مجموعه ترانه ام را منتشر کند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجموعه خاطرات کودکان مبتلا به سرطان منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..