تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا رهبر انقلاب پس از شنیدن خبر پیروزی انقلاب اسلامی سجده کردند؟ +عکس

دومین قسمت از سیره انقلابی رهبرانقلاب؛ از سر ناباوری سجده کرد +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه مجازی تاریخ ایران و جهان وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای که روایت رهبرانقلاب درباره وقایع تاریخی ایران و جهان را از دریچه فضای مجازی انعکاس می‌دهد؛ اخیرا با انتشار مجموعه پستی تحت عنوان «آیات عهد» روایتی از چهل سال سیره انقلابی آیت‌الله خامنه‌ای در عهد با انقلاب و ملت‌ را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: صدایی آشنا که رهبر انقلاب از طریق رادیو آن را شنیدند +عکس

درمتن کامل  قسمت سوم این مجموعه آمده است :

«بخش سوم: از سر ناباوری سجده کرد...

[شنیدن خبر اعلام پیروزی انقلاب و سجده‌ی شکر در کنار جاده] وقتی که بعد از کلی شکنجه و تحقیر، در سیاهی زندان انفرادی رهایش می‌کردند، ناخودآگاه از درد و رنج، روی زمین می‌افتاد.

شاید رو به قبله سجده می‌کرد و آینده‌ی نامعلوم مبارزه را در خیالش ترسیم می‌کرد؛ و حالا لحظه‌ای که فرارسیده بود، ترجمان دورترین ترسیم‌های ذهنی او بود. حالا باید از سر ناباوری سجده می‌کرد.

به خاکی زد و برخاک افتاد، و این بار از سر ناباوری و سپاس سجده کرد:‌‌

«بعد از آمدن امام، خب معلوم بود که حادثه اتفاق افتاده، اما این که از فرستنده رسمی کشور این صدا به گوش من برسد، برای من یک چیز اصلاً باورنکردنی بود.»‌

باورش برای همگان سخت بود. خدا، به اراده‌ی ملت، طاغوت را برچیده بود.»

دومین قسمت از سیره انقلابی رهبرانقلاب؛ از سر ناباوری سجده کرد +عکس

دومین قسمت از سیره انقلابی رهبرانقلاب؛ از سر ناباوری سجده کرد +عکس

دومین قسمت از سیره انقلابی رهبرانقلاب؛ از سر ناباوری سجده کرد +عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا رهبر انقلاب پس از شنیدن خبر پیروزی انقلاب اسلامی سجده کردند؟ +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..