تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری جدید از محیط برفی بازی Death Stranding

شخصیت اصلی بازی Death Stranding این بار در برف فرو می‌رودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هیدئو کوجیما یکی از توسعه دهندگان بسیار ماهر و بزرگ در صنعت بازی‌سازی است که در حال حاضر روی عنوان Death Stranding کار می‌کند. این سازنده در حاشیه مراسم E3 امسال عنوان مذکور را معرفی کرد؛ از آنجایی که این عنوان با اسکن کامل بدن بازیگران ساخته شده است، بسیاری از گیمرها منتظر معرفی بازی Death Stranding بودند و معرفی این عنوان باعث شد تا مراسم E3 به طور کامل نادیده گرفته شود.

با وجود اینکه کوجیما از این بازی پرده برداشته اما همچنان مانند سابق تصاویری مبهم یا اطلاعاتی بسیار پراکنده از بازی منتشر می‌شود که کمتر کسی می‌تواند ارتباط آن با بازی را تشخیص دهد. به طور کلی می‌توان گفت این عنوان یکی از مبهم‌ترین عناوین انحصاری کنسول PS4 و دنیای بازی‌های رایانه‌ای است و سازنده آن قصد دارد بازی خود را در حد راز نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اطلاعاتی جدید از بخش فوتبال خیابانی بازی FIFA 20

سازنده عنوان Death Stranding طبق روال گذشته خود تصاویری جدید از این عنوان را در توئیتر به‌نمایش گذاشت. کوجیما قبلا نیز در صفحه توییتر خود تصاویر دیگری از بازی Death Stranding منتشر کرد که شخصیت اصلی بازی را در چمنزار نشان می‌داد. حال سم، شخصیت اصلی بازی در زمین پوشیده از برف نشان داده می‌شود. برف بخش اصلی عکس سم است که تا کمر در آن فرو رفته و احتمالا کوجیما قصد دارد از این طریق اعلام کند که سم در برخی از مواقع شرایط بسیار سختی خواهد داشت. از طرفی هم احتمالا او قصد دارد از این طریق نشان دهد که هر بخش از بازی دارای پوششی خاص است.شخصیت اصلی بازی Death Stranding این بار در برف فرو می‌رود

تصویر دوم نیز سم را نشان می‌دهد که در چمنزاری نشسته و دست خود را مشت کرده است. مشخص نیست این عکس به کدام قسمت بازی تعلق دارد. بخش عمده  این عکس را آسمانی آبی تشکیل داده که احتمالا کوجیما قصد دارد طراحی خارق العاده بازی خود را به نمایش بگذارد.

شخصیت اصلی بازی Death Stranding این بار در برف فرو می‌رود

انتهای پیام/

تصاویر جدید بازی Death Stranding منتشر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری جدید از محیط برفی بازی Death Stranding»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..