تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت فروش سینمای جهان/ «پرندگان خشمگین» و «پسران خوب» در بین پرفروش‌ها

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین‌های فیلم‌های اکران شده در سطح جهان منتشر می‌شود که از فروش اکران فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگ در سطح جهان خبر می‌دهد، در این هفته نیز سینمای جهان شاهد اکران فیلم‌های جدیدی از جمله دو فیلم «پسران خوب» و «فیلم پرندگان خشمگین ۲» بود که توانستند در بین پرفروش‌های این هفته قرار بگیرند. پسران خوب توانست به سلطع دو هفته‌ای هابز و شاو که از مجموعه فیلم‌های سریع و خشن است پایان دهد و صدر نشین شود. در زیر به آخرین وضعیت فروش فیلم‌ها اشاره شده است:

آخرین وضعیت فروش سینمای جهان/ «پرندگان خشمگین» و «پسران خوب» در بین پرفروش‌ها

۵) داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی «Scary Stories to tell in Dark»

این فیلم محصول کمپانی سی بی اس است که شرکت لاینزگیت نیز انتشار آن را انجام داد. داستان‌های ترسناک به کارگردانی آندره اوردال ساخته شده که به نوعی اولین فیلم معروف وی تلقی می‌شود. علت مطرح شدن این فیلم هم حضور گیرمو دل تورو به عنوان تهیه کننده و نویسنده است که دو سال گذشته یک جایزه اسکار دریافت کرد.

این فیلم که بر اساس کتابی به نویسندگی آلوین شوارتز ساخته شده، داستان یک گروهی از نوجوان را روایت می‌کند که داستان‌های یک کتاب ترسناک برای آن‌ها به واقعیت پیوسته و حالا می‌خواهند راز این قتل‌های مرموز را پیدا کنند.

داستان‌های ترسناک که در هفته ابتدایی موفق ظاهر شد و در رتبه دوم پرفروش هفته جا خوش کرده بود، اما در این هفته با سه پله سقوط و با فروش ۱۰ میلیون دلاری توانست در جایگاه پنجم قرار بگیرد. فروش این هفته «داستان‌های ترسناک» به نسبت هفته گذشته ۵۱ درصد کاهش داشته است.

آخرین وضعیت فروش سینمای جهان/ «پرندگان خشمگین» و «پسران خوب» در بین پرفروش‌ها

۴) فیلم پرندگان خشمگین ۲ «The Angry Birds Movie۲»

این فیلم به کارگردانی توروپ ون اورمان ساخته شده که محصولی جدیدی از سونی و کلمبیا پیکچرز است. در این انیمیشن جیسون سودیکیس، جش گد، دنی مک براید لزلی جونز، ریچل بلوم، پیت دیویسون و پیتر دینکلیج به صداپیشگی پرداخته اند. قسمت اول این انیمیشن در سال ۲۰۱۶ منتشر شده بود و ۳۴۷ میلیون دلار حاصل فروش آن در گیشه‌های جهانی بود.

پرندگان خشمگین ۲، دنباله و ادامه نخستین قسمت آن است و داستان ماجراجویی جدید آن هارا روایت می‌کند که مبارزه همیشگی آن‌ها با خوک هاست. در این بین شخصیت شرور داستان یعنی پادشاه خوک‌ها در حال ترتیب دادن یک نقشه برای گرفتن انتقام از آنهاست.

پرندگان خشمگین در این هفته اکران شد و با ده میلیون و پانصد هزار دلار در پله چهارم قرار گرفت. این انیمیشن که در حدود ۶۵ میلیون دلار برای ساخت آن هزینه شده با میانگین فروش ۲هزار و هفتصد دلار از هر سینما کمترین مقدار را در بین پنج فیلم برتر به خود اختصاص داد.

آخرین وضعیت فروش سینمای جهان/ «پرندگان خشمگین» و «پسران خوب» در بین پرفروش‌ها

۳) شیر شاه «Lion king»

محصول جدید کمپانی والت دیزنی است که به کارگردانی جان فاورو بر اساس انیمیشن کلاسیک کمپانی دیزنی به همین نام ساخته شده است. شیرشاه سومین انیمیشین است که در سال ۲۰۱۹ بر اساس انیمیشن‌های کلاسیک این کمپانی ساخته شده است که اخرین و موفق‌ترین آن‌ها انیمیشن علاالدین بود. دونالد گلاور، جیمز ارل جونز، ست روگن و بیلی ایکنز صداپیشگان این فیلم هستند.

این فیلم داستان شاهزاده شیری جوان به نام سیمبا است، که خودش را مسئول مرگ پدرش می‌داند و به همین خاطر از مسئولیت پادشاهی فرار می‌کند.

شیرشاه در پنجمین هفته اکران خود با ۱۱ میلیون و نهصد هزار دلار توانست جایگاه هفته گذشته خود را تکرار کند و در رتبه سوم قرار بگیرد. افت فروش این انیمیشن نیز در مقایسه با هفته گذشته ۴۱ درصد کاهش داشته، که کمترین مقدار کاهش در بین پرفروش‌های این هفته است.

آخرین وضعیت فروش سینمای جهان/ «پرندگان خشمگین» و «پسران خوب» در بین پرفروش‌ها

۲) سریع و خشن تقدیم میکند:هابز و شاو «Fast and Furious Presents:Hobbs and Shaw»

فیلم جدید کمپانی یونیورسال از مجموعه فیلم‌های سینمایی سریع و خشن است که کارگردانی آن را دیوید لینچ انجام داده است. این فیلم ستارگانی مثل جیسون استاتهام، دواین جانسون، ادریس آلبا، ونسا کربی و هلن میرن را در اختیار دارد.

داستان این فیلم دو سال بعد از فیلم «سرنوشت خشمگین» را روایت می‌کند و شخصیت اصلی آن که یک مامور با تجربه است به نام لوک هابز است، تصمیم دارد با دوست و رقیب قدیمی اش دکارد شاو همکاری کند و یک خلافکار مخوف به نام کریسنتون را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید:پرفروش‌ترین‌های گیشه تابستانی هالیوود را بشناسید + تصاویر 

هابز و شاو که دو هفته متوالی صدر را تصاحب کرده بود در این هفته رقابت را فیلم «پسران خوب» واگذار کرد و در جایگاه دوم قرار گرفت. این فیلم در این هفته با ۱۴ میلیون دلار، خود را به رقم ۱۳۳ میلیون دلار فروش در گیشه داخلی رساند. گفتنی است، بودجه اعلام شده این فیلم ۲۰۰ میلیون دلار است.

آخرین وضعیت فروش سینمای جهان/ «پرندگان خشمگین» و «پسران خوب» در بین پرفروش‌ها

۱) پسران خوب Good

پسران خوب، نام فیلمی کمدی از کمپانی یونیورسال پیکچرز است که در ژانر کمدی و ماجراجویی است و جن استوپنی

تسکی کارگردانی آن را انجام داده است. یاکوب ترمبلی، کیت ویلیامز، بردی نون، مولی گوردن و ویل فورت بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است، مکس دوازده ساله پس از دعوت به یک مهمانی بزرگ دچار استرس شدیدی می‌شود. او که به دنبال فوت و فن‌های رفتن به مهمانی است همراه دوستان صمیمی خودش ثور و لوکاس تصمیم می‌گیرند از پهپاد پدرش برای زیر نظر گرفتن همسایه استفاده کنند. اما وقتی پهپاد نابود می‌گردد، آن‌ها مجبور می‌شوند تا قبل از اینکه پدر مکس متوجه شود جایگزینی برای آن پیدا کنند.

پسران خوب در اولین هفته نمایش خود،۲۱ میلیون دلار فروش داشت که برای فیلمی با بودجه‌ای ۲۰ میلیون دلاری فروش خوبی محسوب می‌شود. این فیلم به نسبت باقی فیلم‌ها سینما‌های کمتری در اختیار داشت، اما بیشترین فروش را داشت و میانگین ۶هزار و هزار دلار از هر سینما را رقم زد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت فروش سینمای جهان/ «پرندگان خشمگین» و «پسران خوب» در بین پرفروش‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..