تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بایرن یا PSG؛ مقصد هافبک آلمانی یوونتوس

ورزش سه: امره جان، هافبک آلمانی یوونتوس در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است.

تنها یک سال قبل بود که امره جان، هافبک 27 ساله با قراردادی آزاد از لیورپول راهی یوونتوس شد و با توجه به حضور در 37 بازی در فصل اول، کمتر کسی تصور می کرد قرار بر جدایی او از یوونتوس باشد اما به نظر می رسد این اتفاق در حال رخ دادن است.

بایرن یا PSG؛ مقصد هافبک آلمانی یوونتوس

توتو اسپورت مدعی شد مائوریتسیو ساری، سرمربی جدید یوونتوس ابتدا قصد فروش سامی خدیرا را داشته اما نمایش های خوب این هافبک باتجربه آلمانی باعث شد تصمیم وی تغییر یافته و نام امره جان را در لیست مازاد بیانکونری قرار دهد.

مائوریتسیو ساری این موضوع را به خود امره جان نیز اطلاع داده و به وی گفته قرار نیست به طور منظم از وی در ترکیب اصلی یوونتوس استفاده کند.

طبق ادعای این نشریه ایتالیایی دو باشگاه بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن برای خرید امره جان وارد عمل شده اند و تا پیش از تاریخ دوم سپتامبر، جدایی وی از یوونتوس قطعی خواهد شد.

بایرن مونیخ که در روزهای اخیر در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده و بازیکنانی چون ایوان پریشیچ و فیلیپ کوتینیو را جذب کرده، مقصد محتمل تری برای امره جان است اما پاری سن ژرمن نیز بعد از شنیدن پاسخ منفی از لوکاس پاکوئتا، هافبک برزیلی میلان، قصد دارد برای جذب امره جان اقدام کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بایرن یا PSG؛ مقصد هافبک آلمانی یوونتوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..