تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




YouTube Originals از ۲ مهر برای تمام کاربران رایگان خواهد شد

طبق گفته‌ی گوگل، برنامه‌های اختصاصی یوتیوب که تحت‌عنوان YouTube Originals تولید می‌شدند، از ۲۴ سپتامبر برای تماشای تمام کاربران رایگان خواهند شد.

اوایل سال جاری میلادی، یوتیوب از رایگان‌سازی برنامه‌های YouTube Originals برای تمام کاربران خبر داد. برنامه‌های تولیدشده در این قالب که پیش‌تر فقط دردسترس کاربران پریمیوم یوتیوب قرار داشت، حال از ابتدای پائیز برای استفاده‌ی عموم کاربران دردسترس قرار خواهد گرفت؛ البته پیش‌تر، کاربران رایگان نیز می‌توانستند به برنامه‌های تولیدشده در قالب YouTube Originals دسترسی پیدا کنند؛ اما فقط تماشای گزیده‌ای از برنامه‌ها برای‌شان میسر بود.

اکنون یوتیوب خبر داده که از ۲ مهرماه، تمام کاربران قادر به مشاهده محتوای تولید‌شده‌ YouTube Originals خواهند بود؛ با‌ این‌ حال، برتری کاربران پریمیوم نسبت به دیگران، امکان مشاهده‌ی بدون‌ تبلیغ محتواهای این بخش خواهد بود؛ موضوعی که کاربران عادی از آن بی‌بهره هستند. افزون‌بر مورد یادشده، اعضای نسخه‌ی پریمیوم دسترسی سریع‌تر به قسمت‌های جدید هر فصل پیدا خواهند کرد و علاوه‌بر محتوای اصلی، می‌توانند ویدئو‌های پشت‌صحنه را درصورت وجود مشاهده کنند.

به‌علاوه‌ی مواردی که بالاتر به آن‌ها اشاره کردیم، یوتیوب قابلیت‌های هیجان‌انگیز و جذاب دیگری را برای کاربران پریمیوم درنظر گرفته است. به‌لطف اضافه‌شدن بخش جدید با‌ نام Recommended Downloads، افراد راه هموارتری برای پیداکردن محتوایی متناسب با سلیقه‌شان در پیش دارند؛ همچنین، امکان تغییر وضعیت آنی بین نسخه‌ی صوتی و ویدئو‌یی آهنگ‌ها توسط یک دکمه فراهم شده است.

درنهایت باید اشاره کنیم، کاربران اندرویدی از‌ این‌ پس می‌توانند به‌صورت خودکار تا ۵۰۰ ترانه را از فهرست موسیقی‌های موردپسندشان یا پلی‌لیست‌های ساخته‌شده دانلود کنند. 

دیدگاه خود را در‌ این‌باره با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید. آیا تاکنون تماشاگر محتوای تولیدشده YouTube Originals بوده‌اید؟ اقدام اخیر یوتیوب را چگونه ارزیابی می‌کنید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «YouTube Originals از ۲ مهر برای تمام کاربران رایگان خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..