تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش آژانس راتین از کمپین‌های نصب اپلیکیشن‌های اندرویدی

یکی از شاخص‌های استراتژیک بازارها که باعث رشد و شکوفایی یا افت بازار می‌شود، شاخص اشتراک‌گذاری اطلاعات با دیگران است. متاسفانه در ایران از نظر این شاخص استراتژیک بسیار عقب هستیم.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شما طی روز چه میزان از وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کنید؟ چه میزان اطلاعات مفید کسب می‌کنید و چه میزانی از آن را با دیگران به اشتراک می‌گذارید؟ آیا دغدغه‌ی یادگیری دیگران را دارید یا اینکه همه چیز را برای خودتان می‌خواهید؟ ما دوست داریم این رویه را تغییر دهیم و از خودمان هم شروع کرده‌ایم.

منظورمان از «ما» کیست؟

ما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ هستیم که حدودا ده سال است فعالیت‌های خود را در ایران شروع کرده‌ایم و تقریبا از سال ۲۰۱۳ این فعالیت را به کشور ترکیه هم گسترش داده‌ایم و پارتنر رسمی گوگل هستیم. دو سال است که به‌طور گسترده فعالیت خود در حوزه‌ی تبلیغات کلیکی و به‌خصوص تبلیغات در گوگل، رشد داده‌ایم و نتیجه‌ی این کار نزدیک به سه میلیارد نمایش تبلیغات در دو سال گذشته بوده است که در این بازه بیش از ۸ میلیون سرنخ فروش یا لید از آن ایجاد کرده‌ایم.

ما امروز یک خانواده ۱۸ نفره هستیم. در این خانواده همیشه به نتیجه بیشتر از هر چیز اهمیت می‌دهیم.

در ده سال گذشته همیشه سعی کرده‌ایم پیشتاز باشیم و دوستان و مشتریان ما همیشه اولین‌ها را از آژانس راتین دیده‌اند. این‌بار نیز امیدواریم کاری که انجام داده‌ایم، برای جامعه دیجیتال مارکتینگ ایران مفید باشد. قصد داریم در سری اول این گزارش‌ها، به موضوع تبلیغات نصب اپلیکیشن در گوگل یا همان سیستم Google Universal App بپردازیم.

بر کسی پوشیده نیست که گوگل دارای بزرگ‌ترین سامانه تبلیغات با هدف نصب اپلیکیشن در دنیا است. در این میان هنر و تخصص ما در بهبود تبلیغات و ساخت متریال های تبلیغاتی خوب، در کنار سیستم Deep Learning گوگل در سال گذشته چه کرده است؟

با ما همراه باشید تا به این پرسش، پاسخ دهیم.

ما چه تعداد نمایش تبلیغات و نصب اپلیکیشن را تجربه کرده‌ایم؟ بیش از ۲ میلیارد نمایش تبلیغات اپلیکیشن‌های موبایل در مجموع تمام کانال‌های گوگل در کمپین‌های آژانس راتین اتفاق افتاده است. تعداد ۲۹،۱۳۱،۳۵۶ کلیک روی بنرها و ویدئوهای تبلیغاتی ثبت شده است. در کنار این موضوع ۴،۰۳۲،۶۰۱ عدد نصب را برای اپلیکیشن‌های ایرانی به ارمغان آورده ایم. ۱،۵۳ درصد از افرادی که تبلیغات یونیورسال اپ گوگل را دیده‌اند، روی تبلیغات کلیک کرده‌اند. ۱۳،۲۹ درصد از افرادی که کلیک کرده‌اند نیز اپلیکیشن‌های مورد نظر را نصب کرده‌اند و تقریبا کمی بیش از ۵۰ ردصد آن‌ها نرم‌افزار خود را فعال کرده و از آن استفاده کرده‌اند.

دانلود آمار دقیق وضعیت تبلیغات اپلیکیشن ها در ایران

نگاهی به عقربه های ساعت و تأثیر زمان در تبلیغات اپلیکیشن های موبایل

وقتی نگاه را از اعداد به ماه‌های سال می‌اندازیم، باز هم اعداد معناداری پیدا می‌کنیم. پَراکنش یا فراوانی نصب اپلیکیشن‌های موبایل در مقابل نمایش تبلیغات در ماه های «مه»، «ژوئن» و «ژوئیه» معادل ماه های اردبیهشت تا تیر در ایران در بیشترین حد خود بوده است.

کاربران در روزهای هفته رفتار جالبی از خود نشان داده‌اند و روزهای «شنبه»، «چهارشنبه» و «پنج شنبه» بیشترین تعداد نصب اپلیکیشن را در تلفن های همراه خود انجام داده‌اند. که این تعداد با اختلاف در روزهای شنبه بیشتر بوده است.

آژانس راتینما آمارهای تبلیغات را حتی در ساعات روز نیز بررسی کردیم. نتیجه اینکه، بیشترین تعداد نصب اپلیکیشن ها بین ساعت‌های ۵ تا ۸ بعد از ظهر به وقوع پیوسته‌اند.

وضعیت کلیک های تقلبی و میزان آن در تبلیغات نصب اپلیکیشن

در بازه‌ی زمانی سپتامبر ۲۰۱۸ تا ژوئیه ۲۰۱۹، تعداد ۵،۲۵۳،۸۸۱ عدد کلیک تقلبی کشف و هزینه‌ی آن‌ها توسط گوگل به حساب تبلیغات دهنده برگشت داده شده است. این تعداد معادل ۱۵،۴۴ درصد از کل کلیک ها بوده است. چقدر خوب می‌شد اگر تمام شبکه‌های تبلیغاتی داخلی ایران نیز مثل گوگل این عددها را اعلام و به مشتری باز می‌گرداندند (قابل‌توجه اینکه، عدد ریالی این تعداد کلیک، به قیمت ارز امروز بیش از ۶۰۰ میلیون تومان بوده است!).

قیمت‌های نصب اپلیکیشن در تبلیغات گوگل قیمت هر کلیک روی تبلیغات به‌صورت متوسط ۱۱۰ تومان و معادل ۰.۰۵ لیر ترکیه (کمی کمتر از یک سِنت) به دست آمده است. ولی در بسیاری از موارد می‌توان کلیک های با قیمت ۳۰ تومان را هم تجربه کرد. متوسط هزینه نصب هر اپلیکیشن در سال گذشته حدود ۱۰۵۰ تومان معادل ۰،۵ لیر بوده است. این قیمت کاملا توانایی رقابت با کانال های دیگر تبلیغاتی در ایران دارد با این تفاوت که کلیک های بسیار سالم تر و نصب های واقعی تری به ارمغان می‌آورد. متوسط هزینه تبلیغات نصب اپلیکیشنCPI

آژانس راتین

بیشترین تعداد نصب در اپلیکیشن ها بیشترین تعداد نصب برای یک اپلیکیشن در یک روز ۱۸،۳۱۱ عدد بوده است. بیشترین تعداد نصب برای یک اپلیکیشن در سال ۱،۱۶۳،۴۹۱ عدد بوده است.

ما با چه برند هایی همکاری کرده‌ایم؟

تاکنون کسب و کارهای بسیاری به ما اعتماد کرده‌اند اما برای نمونه اسنپ فود،‌ همراه کارت، بیپ تونز، استاد کار، کلید، فانوس، سفرمی، زورق، پول تیکت، فلایتیو، ایمالز، فیدیلیو و… از جمله مشتریان وفادار ما بوده‌اند که از تبلیغات اپلیکیشن گوگل نتیجه گرفته‌اند و به همکاری با‌ ما ادامه داده‌اند.

ما که هستیم؟

ما تیمی کوچک، نتیجه‌گرا و با تجربه‌ای زیاد هستیم که تاکنون بیش از ۱۰۰۰ اکانت گوگل ادز را در کارنامه داشته‌ایم. دید و هدف راتین شاید چیزی متفاوت از دیگر آژانس های ایرانی باشد. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین سعی می‌کنیم با تجربیات خود که از کمک به سازمان‌های مختلف به دست آورده‌ایم، دو هدف کلی را دنبال کنیم:

به مردم کمک کنیم تا محصولات و خدمات بهتری خرید کنند و در آشفته بازار امروز ایران بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. پول برای ما بسیار مهم است ولی ما برای هر محصول و خدمت بی‌کیفیت کار نمی‌کنیم. 

بعد از این موضوع به مشتری کمک می‌کنیم که بیشترین بازدهی را در تبلیغات هدفمند خود برای کالا و خدمات مفیدش داشته باشد.

هدف ما واقعا کمک به دو قسمت این داد و ستد است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش آژانس راتین از کمپین‌های نصب اپلیکیشن‌های اندرویدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..