تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روستایی که اهالی آن خانواده زندانیان حبس ابد هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشکلات شهرستان ری با احداث زندان بزرگ تهران در بخش فشافویه بیشتر شده است. آنطور که اعضای شورای شهرستان ری می گویند، با ایجاد این زندان، برخی مشکلات از جمله مهاجرت خانواده زندانیان حبس ابد در ری افزایش چشمگیری یافته است.

علیرضا زندکریمخانی نایب رئیس شورای شهرستان ری درباره مشکلات پیرامون زندان بزرگ تهران گفت: واقعیت این است که انتقال زندان به این بخش باعث افزایش مسایل امنیتی بخش فشافویه شده است.در حالی که حتی یک کلانتری به منطقه اضافه نشده. در روستای ابراهیم آباد که در جوار زندان بزرگ تهران است، خانواده زندانیان حبس ابد در حال مستقر شدن هستند. این مسایل آسیب اجتماعی برای ما دارد. باید امکانات زیربنایی برای آنها دیده شود.

متن کامل گزارش منتشر شده درباره مشکلات جنوب تهران و زندان بزرگ را «اینجا» بخوانید.

۲۳۵۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روستایی که اهالی آن خانواده زندانیان حبس ابد هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..